wachten...wachten...wachten

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,
wat een spanning hier alsof het nog niet warm genoeg is hihi...ben al een paar dagen over tijd en heb gevoelige borsten.....ga dus vanavond een test doen, maar mijn vriend komt pas rond 22:00 thuis dus moet nog even wachten...vind het toch leuker als hij erbij is...het is nog maar ronde 3....maar mijn cyclus was gelijk goed op gang...maar ja je hoort wel meer verhalen waarbij het toch nog veranderd...jullie horen het al het kan alle kanten op, alle scenario's spoken door mijn hoofd...wordt spontaan misselijk maar dat komt door de spanning hihi ik was er aldoor heel relaxed onder tot nu.
nou goed ik zal jullie verder niet lastig vallen ik laat het wel weten misschien niet vanavond maar dan morgen doeggie liefs leetje

hoi leetje,

Knap hoor dat je het geduld kunt opbrengen om zolang te wachten met testen!
Maar als je met z'n tweetjes bent is het natuurlijk wel leuker!
ik zal voor je duimen.

Groetjes Rianne

22 jaar, ronde 4, tweede kindje

jeetje meid,

dat je het uithoud, inderdaad het is warm, en dan nog al die zenuwen.
vind het wel erg leuk dat je wacht tot je vriend thuis is, hier moeten we het ook samen doen, is toch veel leuker.

balen he, dat ik ongi ben geworden , mijn cyckus is dus echt regelmatig 28 dgn.
maar we gaan vrolijk verder klussen, want dat is ook erg leuk.
we gaan vanaf vandaag gewoon naar ronde 3 en we zeuren niet.

ik ga gelijk straks kijken of er wat op staat en ik zal voor je

liefs Naomie

k*t test is negatief....we wonen boven het bedrijf van mijn vriend en hij kwam er speciaal even voor naar boven...zitten we samen te staren naar die test zo'n digitale...staat er heel hard:niet zwanger...heb nog beetje hoop dat ik 's ochtends moet testen maar heb niet veel hoop meer.
het ene moment heb je nog alle hoop en dan is dat in 1 minuut weg laat me dan maar ongi worden of natuurlijk over een paar dagen een positieve test hebben.....echt BALEN!!!!!!!!!waarom hebik dan gevoelige borsten?heb 4 dagen ongi gevoel gehad en is nu weg....snap er niks meer van nou ja toch maar afwachten dan he
bedankt voor het meeleven

liefs leetje

Hoi Leetje,

Echt heel erg balen voor je .
Ik had goede hoop voor je.
Hoop dat je aankomende maand meer geluk vindt.

-x-
Peet

Hoi Leetje,

Wat een enorm herkenbare reactie schrijf je. Zitten we dus precies met hetzelfde. Al was mijn test dan niet digitaal.
Ik probeer het gewoon over een paar dagen nog een keer, als ik niet ongesteld geworden ben dan tenminste.

Sterkte!!

Maisie

Ik wens iedereen die een test moet doen of over wil doen heel veel suc6. Bij mij begint t ook te kriebelen, het geval is dat t morgen mn NOD is. Best wel eng hoor

Renate

Terug
Bovenaan