wachten...wachten...wachten

oh leetje

dit is echt balen voor je! mischien geeft een ochtendtest iets anders aan.
ik hoop het voor je, en anders de volgende ronde.

liefs janine

toch lief al die reacties!
de ergste terleurstelling is al een beetje over, nou ja probeer ik althans haha ik besef me gewoon heel goed dat ik nog maar net bezig ben, maar had juist deze maand zoiets van..ik ga mezelf niet meer voor de gek houden met kwaaltjes tot mijn borsten gevoelig waren en ik had dat nooit eerder gehad rond mijn nod...daarbij dat ik overtijd was, ik ben mezelf nu al aan het aanpraten dat ik nu tenminste nog lekker in de zon kan zitten enzo haha hoezo jezelf wat aanpraten, mijn vriend was ook terleurgesteld, schatje hij doet zo stoer maar heeft het er aldoor over hihi. nou ik wacht tot zondagochtend als die dan nog negatief is heb ik geen hoop meer, misschien ben ik dan al ongi...maisi was het volgens mij, wat toevallig dat jij hetzelfde hebt, ook veel succes gewenst!
liefs leetje

Renaatje,

Ik hoop voor je dat het zo is

suc6 morgen

liefs
peet

hoi Leetje,

ik wilde je wat vragen.Ik heb ook de digitale test van clearblue gedaan.Bij mij stond er ook zo gezellig:niet zwanger op.
Maar toen ik die staaf eruit haalde zag ik wel een licht tweede streepje.Nu las ik in de bijsluiter dat je daar niet naar moet kijken.Maar ik wilde vragen of dat bij jou ook zo was?

Ik vind dat er toch raar uitzien eigenlijk.

Ik zit zelfs te overwegen om de clearblue lijn te bellen maar ik wacht eerst even of jij nog reageerd.

groetjes
Cindy34,34 jaar 7de ronde voor vierde kindje.NOD was 13 juli.

doeidoei

Hai Cindy (en de rest),
Dat is inderdaad vreemd, ik heb altijd begrepen dat als er een tweede streepje, hoe licht ook, dat je zwanger bent. Dat 2e streepje verkleurt alleen als er HCG in je bloed en urine zit... Vreemd!
Als je nou eerst een test van een ander merk doet voordat je gaat bellen?!

Succes, ik hoop dat je gevoel gelijk heeft. En bij jou ook leetje.

Liefs Nicole

hoi cindy...

ik heb dat ook ooit gehad met die test van clear blue gaf niet zwanger aan maar toch een licht 2e streepje dus ik had nog hoop dus een week later getest weer hetzelfde en weer een week later werd ik ongesteld.

het staat ook in die test dat je daar niet op mag vertrouwen.

het is natuurlijk wel mogelijk dat je zwanger bent en te vroeg heb getest maar je kan niet alleen van dat streepje uitgaan er moet echt zwanger op die test staan.

groetjes bri

dank je meiden voor jullie reacties!

Enne...Bri ik dacht dat zelf eigenlijk ook al.Ik voel me ook niet zwanger hoor.Ik denk echt dat ik ongi wordt .Maar ik wilde wel eens weten of er bij anderen inderdaad ook dat streepje kwam.
En het staat er echt duidelijk dat je daar niet naar moet kijken.Maar ja onzekerheid maakt een mens dom he haha.

Maar wat mij ook op viel,die clearview test van babybrabbel past er ook in he?Dat is exact dezelfde.En die worden wel verkocht om met het oog af te lezen en zijn van dezelfde fabrikant.Dus dat verwarde me eigenlijk ook weer hoor.

Er zit weer niks anders op dan af twachten he pffffff.
Ik heb nog hoop hoor!Zo lang de duiveltjes/kaboutertjes mijn deurtje voor bij gaan .En anders meteen vol goed moed op naar ronde 8!

hee groetjes doeidoei

He jammer Leetje,

Maar wat iemand al zei: misschien heb je te snel getest.
M'n vriendin had dat ook bij de tweede. Die had getest omdat ze over tijd was maar die was negatief. Nou, haar zoontje is alweer 4 maanden. Dussss.... wie weet?!

Succes!

TeHa

Terug
Bovenaan