wachten.....

Hallo!
Hoe gaat het met iedereen?
Zijn er al veel mei baby's geboren?

Ben het wachten nu aardig beu, maar kan nog best weleens eventjes duren.... hoe gaan jullie daarmee om? Ik heb nl soms gerust een half uur/uur voorweeen en dan lijkt het net of het echt begint en dan ben ik helemaal blij en zet het niet door.
Ben ik er weer ingetrapt!
Ik weet ook wel dat het nog lang kan duren, maar je lichaam kan je zo voor de gek houden!

Groetjes(37wkn4dgn)
 
Hoi Sophie,

Pfff ja ik ken je gevoel!!!
Ik ben nu precies 37 weken zwanger, ook ik heb veel last van voorweeen. Maar helaas ook hier zet het nog niet door. Maar ja ik hou me maar vast bij de gedachten dat we over 6 weken zowiezo onze kleine hebben! haha positief blijven(ook al is dat soms moeilijk ik weet er alles van haha)
Wanneer ben jij uitgeteld dan?

Groetjes Saartje! 37w.
 
hi sophie

hier nog iemand die zit te wachten haha ben vandaag 38 weken en begin al wat vocht vast te houden waardoor me bloeddruk stijgt en heb het soms erg benauwd doordat de baby tegen mijn longen drukt! dus van mij mag het wel komen haha! maar ja we moeten nog maar even wachten tot ze er uit willen komen haha

groetjes angela
 
@mamangela

dan zijn we dezelfde dag uitgerekend, ben nu ook 38 weken zwanger.
We zijn al zo ver, maar het lijkt allemaal zo lang te duren.

Maar het kan ook ineens beginnen, dat is het gekke!

Groetjes,







 
Hoi,

Ben een van de gelukkige die vroeger is bevallen, ben 26 april een trotse moeder geworden van een prachtige dochter. Vandaag is mijn uitgerekende datum onze dochter is 15 dagen te vroeg geboren.
Wij verwachte haar nog helemaal niet omdat de gyn de donderdag voor de geboorte nog had gezegt dat er nog niks te voelen was nog niet eens verweekt en zeker geen ontsluiting, tot de zondag avond er direct om de 3 min weeen waren die al een minuut aanhielden na 2 uur de verloskundige gebeld. Na onderzoek bleek ik al 4 cm ontsluiting te hebben (pas 2.5 uur weeen).

Ik zou zeggen heel veel suc6 met het wachten en blijf wel bezig des te sneller lijkt het te gaan voor jullie ook je mooie wondertjes in jullie armen hebben.

Eventueel nog een tipje, ik heb zelf 2 a 3 koppen frambozenbladthee gedronken goed om de bevalling opgang te helpen na 2 dagen thee drinken kreeg ik mijn dochter.
Frambozenbladthee mag je pas gaan drinken als je meer dan 37 weken zwanger bent.

groetjes
Petra
 
Hoi hoi,

Ik ben 23 mei uitgerekend, vandaag 38 weken en 3 dagen.....
Maar van mij mag die kleine ook wel komen hoor. Heb al sinds zaterdag heel pijnlijke steken in mijn buik.

Maar of dat voorweeen zijn.....?????

Gister bij vk heb ik dat aangegeven, maar zij gaf aan nog niet het idee te hebben dat t een voorteken van de bevalling zou zijn.
Kreeg zelfs het advies om er lekker op uit te gaan, en niet thuis te gaan zitten wachten,T kan nog wel 4 weken duren........

Maar met die pijnlijke steken ga ik niet lekker de deur uit, laat staan dat ik in de auto stap.

Ik begin het nu ook aardig zat te worden, en vind het eigenlijk wel tijd worden dat ik die kleine heerlijk in mijn armen kan houden.

liefs
 
ja die laatste weken....

ik had gedacht dat ik daar rustiger onder zou zijn bij de derde.... maar niks is minder waar!

volgende week begint de school weer, dan wordt het weer wat drukker, dat is wel fijn, dan gaan de dagen wat sneller!
Is wel pittig, 2 weken mei vakantie en dan continue 2 kleintjes thuis....al zijn ze wel superlief hoor!

Vanochtend bij de gyn. geweest.
Alles ok. Al helemaal ingedaald, maargoed, dat zegt verder ook niks!
Bij de 1ste was dat met 36 weken ook zo en ze bleef zitten tot 41wkn en 1 dag!

Nou, succes iedereen,

waar haal je trouwens die frambozenthee??
 
Terug
Bovenaan