wachten

A

Anoniem

Guest
hoi meiden, nou ,ik heb mijn ei gehad en flink geklust.dus wederom wachten. ik had mijn ei twee dagen later dan gedacht dus mijn nod is 19 maart.kijken of de gyn gelijk krijgt en we een jackpot hebben hahahaha.gisteren met man en de drie kids naar amsterdam en almere geweest dus nu een lekkere pyamadag.groetjes
ps: wie wacht er mee?

Ik wacht ook mee. Heb mijn NOD ook op 19 maart staan. Maar ik heb een onregelmatige cyclus, dus is altijd afwachten.
Ik ga op zijn vroegst over 1,5 week testen als ik niet ongi word.
(Zeg ik nu heel hard, hopelijk kan ik me volgende week ook inhouden ;-))
Vorige cyclus was ik 1 week overtijd en heb ik 3 keer getest. Dat word een beetje een dure bedoeling als ik zo doorga.
Succes met afwachten en hopelijk heb je volgende week een positieve test in handen!

Ik zit ook in de wachtfase. Heb de 15e mn nod en ik ga niet testen voor de 16e. Heb dus net een druk klusweekje achter de rug hihi!

Aan alle wachtende dames....veel succes!!!
Liefs ciomama

ik wacht ook met testen tot ik nod heb.altans dat ga ik proberen.hihi.maar eerder heeft meestal weinig zin.heb drie sensitesten in huis die gevoelig zijn maar wil toch wel wachten.en mijn voornemen is om vanalles te gaan doen om ze ff aan andere dingen te denken.maar dat zal wel lukken met drie kids.morgen nog lekker vrij en daarna weer werken.
groetjes

ik ben al heeeeeel lang aan het wachten maar doe nog steeds gezellig mee.

liefs hilda

Ik wacht tot volgende week!
Mijn NOD is officieel 7/8 maart, maar de laatste cyclus duurde wat langer dus als de red devils niet komen ga ik zaterdag pas testen (als ik zo lang kan wachten). Ik koop nog maar geen testen, anders......

Liefs

tja pff moet nog heel lang wachten eerst maar eens de duiveltjes de deur uit schoppen, zijn wel weer lang genoeg op visite geweest vind ik hahaha
nod pas begin april. lijkt nog een eeuwigheid
maar ik duim met je mee

Terug
Bovenaan