A Anoniem Guest mrt 6, 2011 #10 ik ga weer voor de volgende ronde aangezien ik vanwege een ziekte deze maand medicijnen moet gebruiken
ik ga weer voor de volgende ronde aangezien ik vanwege een ziekte deze maand medicijnen moet gebruiken
A Anoniem Guest mrt 6, 2011 #11 Ik wacht mee, heb een deze dagen mijn NOD, houdt het even op a.s. woensdag....
A Anoniem Guest mrt 7, 2011 #12 Hay hay!! Mijn NOD is pas 30 maart! aaaaaaaaaah ik moet zelfs nog wachten op mijn lieve ei!! Ik duim met jullie mee!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij
Hay hay!! Mijn NOD is pas 30 maart! aaaaaaaaaah ik moet zelfs nog wachten op mijn lieve ei!! Ik duim met jullie mee!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mij
A Anoniem Guest mrt 7, 2011 #13 ik wacht zelf ook. en oh ohoh wat duurt het toch lang. net of de dagen veeeeeeeeeel langer duren
A Anoniem Guest mrt 7, 2011 #14 hahahaha klopt wensinkje! Veel slapen, dan gaat de tijd ook sneller! Weet alleen niet of mijn baas dat zal snappen! xxxxxxxxxxx mij
hahahaha klopt wensinkje! Veel slapen, dan gaat de tijd ook sneller! Weet alleen niet of mijn baas dat zal snappen! xxxxxxxxxxx mij
A Anoniem Guest mrt 7, 2011 #15 Lieve meiden, allemaal succes met wachten!! Ik duim voor jullie! Liefs Issatje