wagens

Hoi,

Waar je goed op moet letten is dat een 3-wieler ook heel makkelijk kan kantelen. Zeker de licht-gewicht modellen van tegenwoordig. Een 4-wieler is stabieler en kan niet zo snel kantelen. Toch vervelend als er een kind even in de bak wil kijken wat er in licht en de wagen niegt tot kantelen.
Je moet gewoon in de winkel gaan proberen wat prettig is. Hoe makkelijk moet hij inklapbaar zijn om hem in de auto kwijt te kunnen? Ga je veel lopen in het bos of duin? Allemaal dingen die de keuze van een wagen kunnen verduidelijken.

Heb zelf een Mutsy 4-wieler uitgezocht toen ik 14 weken zwanger was en hoop hem snel te kunnen gaan gebruiken. Succes ermee!

Gijs (38w,1d)
 
Hoi, ik heb ruim 1.5 jaar geleden een mutsy runner gekocht, 3 wieler, ik heb er nu al spijt van en zou eigelijk, nu de tweede op komst is, wel een andere willen, nl de quinny freestyle, ik doe het niet hoor, maar zou 't wel willen.
Waarom? Nou de rugleuning kan ik nauwelijks verstellen, mijn zoon kan niet liggen, heb een boodsch.mandje van 20 breed en 6 cm hoog, niks dus, die wielen blijven maar piepen ondanks schoonspoelen en heeft geen zwenkwiel, moet dus vaak optillen, de vering en stevigheid van de zitting en rugleuning zijn ook niet optimaal.
Toen ik de wagen kocht wist ik er niks vanaf en heb ik me maar gewoon wat aan laten smeren, koop 'm op de buggy, die gebruik je het langst, op "mijn" nadelen moet je juist letten.oja een 3 wieler kan alleen kantelen als je de achterwielen optilt, dit moet je dus gewoon niet doen maar verder zijn er geen nadelen aan een 3 wieler hoor!
Succes met uitzoeken!!
 
Terug
Bovenaan