wahhahaha

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

kan het bijna niet geloven, maar na een week waren de rd er nog niet en heb op advies van de dokter nog maar eens getest en ja. er komen twee streepjes.
ik kan het me bijna niet voorstellen, voelde me helemaal niet meer zwanger en dacht dat de rd van de stres weg bleven.

ik heb net getest, maar ga er snel nog 1 kopen, ik moet dit nog eens zien, kan het zo moeilijk geloven, want vorige week was er niks te zien.

en omdat er vorige week niks te zien was en ik me niet zwanger voelde heb ik een paar dingen gedaan die misschien slecht zijn. wie weet hoe slecht een hete kruik op je buik is, in de 5de week? en nog af een toe een biertje tot de 5de week?
hoop niet dat ik nu al schade heb toegebracht, omdat ik toevallig niks voelde.

hoop snel meer te horen, en ongeloofelijk wat was dit een vruchtbare maand voor veel mensen he.

ga snel naar stad, hoop dat de tweede test hetzelfe uitwijst.

groetjes floor

HEEEEEEEYYY

Van harte gefeliciteerd!
Geniet er maar lekker van!

Groetjes van Patricia

jahoeeee

Van harte gefeliciteerd meid!!!
Geniet van je zwangerschap. Hier wordt hard geklust hahahaa.

Groetjes arina

hoi floor
SUPER GEFELICITEERD HE!!!!!!!
WANNEER WAS JOU NOD....? en heb je toen getest??? og x heel veel geluk
ik ben namelijk al op dag31 en normaal kortere cyclus maar heb wel neg.getest!! ik heb wel een soort van buikpijn al hele week ,maar normaal heb ik geen ongiklachten!!! nog wat andere klachten..................hoe was t bij jou???
nog een x super gefeliciteerd he................

xxx lilian
{forum hopelijk sept een vruchtbare maand]....

ha lilian,

mijn nod dag was 10 september (vorige week maandag) daarvoor voelde ik me twee weken zwanger, maar kreeg in het weekend ongi klachten (dacht ik) heb toen woensdag getest en was negatief en aangezien ik meer ongi klachten had als wat anders dacht ik dat rd door stres wegbleven, maar nu na een week blijkt toch anders. al test ik straks met mijn man toch nog 1 keer voor de zekerheid, is bijna te mooi om waar te zijn zo snel.
maar goed, wacht nog een paar dagen en test nog eens! succes.

groetjes floor

quote: Floor26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-09-2007 17:01:17'));

ha lilian,

mijn nod dag was 10 september (vorige week maandag) daarvoor voelde ik me twee weken zwanger, maar kreeg in het weekend ongi klachten (dacht ik) heb toen woensdag getest en was negatief en aangezien ik meer ongi klachten had als wat anders dacht ik dat rd door stres wegbleven, maar nu na een week blijkt toch anders. al test ik straks met mijn man toch nog 1 keer voor de zekerheid, is bijna te mooi om waar te zijn zo snel.
maar goed, wacht nog een paar dagen en test nog eens! succes.

groetjes floor

hoi floor

mijn nod was dus ook 10 sept...
vorige maand netjes 28 dgn en   nu zit ik al op 31.....maar test vanmorgen was neg.
zal wel niet zo zijn zoals bij jou..maar mijn oog viel op jou berichtje...is echt wel super mooi voorje...
normaal voel ik geen ongiklachten maar nu heb ik al een week/anderhalf vage buikpijn en soms steken l. en r. .... en ik word maar niet ongi...dus ik denk ook omdat ik er teveel mee bezig ben[maar eigenlijk geloof ik daar nietin want ei/zaadjes kunnen niet meelezen he..hihi]
maar toch zit ik op dag 31   en wanneer heb jij dokter gebeld ? tel me   want ik ben erg nieuwschierig naar jou verhaal t lijkt zo op mijn ding ...maar   ik denk toch ongi te worden ...maar???????

x lilian

he meis gefeliciteert, leuk voor je zeg nou nu maar hopen dat er meerdere vallen toch?

ben blij voor je genie er lekker van want die 9 maanden zijn zo om,.

veel geluk

suzette

Terug
Bovenaan