wahhahaha

ha lilian,

verhalen lijken inderdaad op elkaar, en ook ik was er helemaal van overtuigd dat rd weg bleven door het piekeren en door de stres (heb op het moment extreme stres op het werk) maar dus toch niet.
alleen is het wel gek als het na een week nog niet te zien is op een test, toch. al heb ik gehoord dat het kan. en zolang er geen rd zijn kan het nog. ik had de dokter trouwens niet speciaal hiervoor gebeld, maar kwam natuurlijk wel erbij. en die zei dus test nog maar eens.

dus ik hoop dat er voor jou ook snel duidelijkheid komt en dan natuurlijk het liefst met een zwangerschap. ik ben benieuwd, hou je ons op de hoogte.

groetjes floor

dankjewel floor,geniet van je zwangerschap want die 9 mnd vliegen voorbij!!!! en ik laat nog wat horen als ik [denk ik] ongie word!!!!!
liefs lilian

Hoi Floor,

Van harte gefeliciteerd.

Hopelijk mag september nog voor heel veel meiden vruchtbaar zijn.

Groetjes Joyce

over die kruik kan ik je niks zeggen maar  over die biertjes zou ik me niet druk maken ik heb bij de eerste carnaval meegemaakt en wist niet dat ik zwanger was ik dacht echt dat komt nooit goed toen ik erachter kwam maar ik heb een kerngezonde zoon
groetjes dominique

Hoi floor,
Van harte gefeliciteerd meid.
Ik kan me voorstellen dat je nog eens wilt testen. Ik had gisteren hetzelfde en geloofde het niet. Gelukkig zat mijn mannetje erbij en die gaf aan dat het echt waar was.
liefs,
        sterretje

O wat goed!

GEFELICITEERD

Volgens mij kan de kruik niet zoveel kwaad hoor! Heb ergens gelezen dat je je buik goed warm moet houden   de eerste weken als een soort warm nestje. Ik weet niet hoelang je hem erop hebt gehouden?

Geniet van je zwangerschap en over een maandje of 8 van je kindje!

x-vlinder

Sterretje,

Jij natuurlijk ook GEFELICITEERD met je zwangerschap!

Heeeey!

Gefeliciteerd!!!! En geniet van je kleine wondertje!!!

gr

Terug
Bovenaan