wakker maken?

Wat bijzonder weer dat we allerlei verschillende adviezen krijgen van de deskundigen. Je weet bijna niet meer wat je moet doen, toch?

Gevoelsmatig vind ik van 8 tot 8 wel erg lang. Denk maar aan jezelf. 12 uur zonder eten. Ik zou het niet kunnen. Ik zou inderdaad proberen die avondvoeding wat te rekken, zodat ze wat later te eten krijgt.

Wat slapen er al veel kindjes door. Mijn zoontje is pas 5 weken en die meldt zich nog keurig om een uur of drie. Hij heeft dan zijn laatste voeding rond 11 uur gehad. Vind het eerlijk gezegd nog meevallen. Het schijnt wel zo te zijn dat moedermelk sneller verteert en dat je kindje daarom vaker honger heeft. Maar of dat helemaal klopt....

groetjes Mara
 
Lies heeft gelijk hoor, mijn zoontje was ook al echt toe dat de fles van 2300 uur eraf werd gehouden, maar ik was bang dat dan dus inderdaad zijn bloedsuikerspiegel zou dalen. De kinderarts verzekerde mij dat ik daar echt niet over in hoefde te zitten, dat dat inderdaad alleen voor echt pasgeborenen geldt. Hij slaapt nu ook van 2100 tot 0900 door, en hij doet het echt fantastisch. Kijk naar wat je kindje zelf aangeeft.

groetjes Martine
 
Terug
Bovenaan