A
Anoniem
Guest
Ik heb deze strijd vandaag ook weer gestreden en uiteindelijk heeft mama gewonnen (hiephoi)!!! Volgens mij heeft hij helemaal niet geslapen na zijn eerste fles vanochtend. Hij heeft een tijdje gehuild, 10 minuten, dan was het even stil en begon het weer. Uiteindelijk bleef het een uur stil boven, maar volgens mij heeft hij alleen maar rustig liggen rondkijken, want toen ik hem eruit haalde voor zijn fles sliep hij bijna tijdens het drinken. dus daarna maar weer naar bed en na 2x 10 minuten te hebben gehuild werd het stil. Hij heeft 3 uur op bed gelegen en een groot deel daarvan geslapen (ik heb dit keer wel even gecontroleerd).
Ik vind het wel moeilijk, want op zijn buik valt hij zo in slaap, maar dat mag alleen onder toezicht. Wat ik wel op zijn kamertje in het ledikant heb is een beer. die kun je op 2 geluidsstanden zetten, namelijk baarmoedergeluid (jaja) of een muziekje. Na 5 minuten stopt de beer met spelen, zodra Joël weer een kik geeft slaat de beer vanzelf aan en gaat weer spelen. Zo hoef ik niet onnodig naar boven en raakt hij er ook niet aan gewend dat mama na een x aantal minuten huilen komt kijken.
Groetjes Eline
Ik vind het wel moeilijk, want op zijn buik valt hij zo in slaap, maar dat mag alleen onder toezicht. Wat ik wel op zijn kamertje in het ledikant heb is een beer. die kun je op 2 geluidsstanden zetten, namelijk baarmoedergeluid (jaja) of een muziekje. Na 5 minuten stopt de beer met spelen, zodra Joël weer een kik geeft slaat de beer vanzelf aan en gaat weer spelen. Zo hoef ik niet onnodig naar boven en raakt hij er ook niet aan gewend dat mama na een x aantal minuten huilen komt kijken.
Groetjes Eline