Wakker worden 's nachts

Mijn zoontje was er 1 die met 6 weken de hele nacht door sliep. Heb ik niets voor gedaan. Hoewel hij ook nu met periodes wakker wordt s nacht. 
Mijn dochtertje is een heel ander verhaal. Die is nu 13 maanden en wordt pas sinds een week of 6 wat betrouwbaarder qua doorslapen. Ik heb vaak gedacht... Als ze nu hapjes gaat eten... Als ze 6 maanden is... Als ze... Op een gegeven moment ben ik dat los gaan laten, het viel steeds tegen. En toen... Zomaar vanuit het niets sliep ze door. 
Ik ben altijd naar haar toegegaan, als ik haar liet mopperen, werd ze steeds wakkerder tot ze flink ging brullen. Ik wilde niet dat ze haar broer wakker maakte. Op een gegeven moment kreeg ze een slokje drinken en dan lag het hele huis weer te slapen na 10 minuutjes. 
Het stomme is, is dat ik moest wennen aan doorslapen. Normaal mocht ik altijd nog eventjes slapen na de nachtelijke avonturen. Nu moet ik opstaan zodra ik wakker word. 

Een slokje water. Dat ga ik eens proberen. Bedankt. De nachtelijke fles heeft hij echt niet nodig. Maar blijf ik idd maar geven zolang hij zo onrustig is, maar probeer ik wel kleiner te maken. Verder vind ik die fles geen probleem. Maar wel in combinatie met het spoken tussen 4 en 5 uur. Dat breekt op! 

Terug
Bovenaan