wakker worden!!!

quote: max956 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-03-2007 12:03:51'));

Hoi Mama's,

Ik ben dus degene die 1 keer d'r kindje heeft laten huilen! Ik heb al eerder een berichtje geplaatst een paar weken geleden en nu het bovenste berichtje. Ik zal mijn verhaal iets meer toelichten. Sinds een week of 4 is mijn dochter erg onrustig s"nachts. Ik heb van alles geprobeert, troosten, lampje laten branden, vsm voor de tandjes gegeven, toch maar een flesje gegeven en ja 1x laten huilen. Mijn man werkt in het buitenland dus in grote lijnen sta ik alleen voor de opvoeding, ik weet dat is onze eigen keus. Maar onze dochter is al 4 weken in de weer en ja toen heb ik haar laten huilen, ik wist het niet meer. En dan plaats ik een berichtje of iemand tips heeft, en dan krijg ik een lief berichtje van Wendy, en tips over een nachtlampje. Waar ik erg blij mee ben, want daarvoor zijn we toch op dit forum, om mensen te helpen en een hart onder de riem te steken.  Misschien reageer ik erg overdreven, maar het lijkt wel alsof alleen het woord huilen gelezen is.

Groetjes Yvette



hoi


ja precies   het lijkt er wel op he net of je een hele misdaad begaat als je ze 1 keer laat huilen,maar goed.heb je het al geprobeerd met het nachtlampje?of iets anders?ben benieuwd groejtes wendy
 
Hoi Wendy,

Nog bedankt voor je tips, ik heb vrijdag een bedlampje gekocht en het gaat beter. Ze wordt nog wel een paar keer wakker, maar niet meer zoveel als van de week. Misschien was het  wel te donker in d'r kamer, ik weet het niet. Ze kan het ons ook niet vertellen.
Maar het komt goed, het is zo'n lekkere meid en altijd vrolijk.

Groetjes Yvette
 
Jammer dat jullie je aangevallen voelen want dat is zeker niet de bedoeling. Maar als er staat heeft iemand tips dan reageer ik met hoe ik het deed en hoe ik me daar bij voel. Dat kan je op 2 manieren opvatten als een steek onder water of het zien als een tip die iemand geeft.

Nogmaals doe waar je je goed bij voelt en waar je kind zich goed bij voelt en dat zal bij iedereen anders zijn.

Fijn dat het met het nachtlampje beter gaat.

groetjes
 
Hoi Joyce,

Ik voelde me eigenlijk ook een beetje aangevallen, en ik begrijp ook wat jij bedoelt. Ik voelde me die avond ook niet prettig met het huilen. Achteraf had ik er ook spijt van, toen ik er toch uit bed haalde. Maar ik wist het ff niet meer. Maar het was ook niet mijn bedoeling om fel te reageren. Ik weet wel dat iedereen reageert met de beste bedoelingen, maar het schoot ff verkeerd bij mij. Sorry
Maar vannacht is het beter gegaan, ik heb een lampje gekocht. Dus ff afwachten, ik heb haar vanavond ook nog niet gehoord. Zal wel een sprongetje zijn, ze maakt ook zoveel mee overdag.

Groetjes Yvette
 
Hoi yvette,

Ik vond je niet naar reageren. Maar vind het jammer dat mensen zich aangevallen voelen. Dat is ook een beetje het gevaar dat je niet kan lezen hoe iemand iets schrijft dat is met praten en het horen van een stem toch anders.

Ik hoop dat het lampje helpt. Hier hebben we ook een lampje die op twee batterijen gaat en die kan ze zelf aan en uit doen als ze dat graag wil. Voor haar was dat een uitkomst.

En ik denk dat iedereen haar kind wel eens laat huilen. Want hier hebben we het ook een keer gedaan hoor omdat we totaal niet gewend waren aan het huilen enz. En niets leek te helpen en het gevolg was dus dat ze uit haar ledikant donderde en geloof me dan voel je je een super slechte moeder. We hebben het daarna positief beloond. Dus haar in bed gelegt en alles zoals anders en mama gaat even naar de wc en kom dan weer kijken. ZO wist ze dat we er waren. En als ze stil was zei ik groote meid enz en als ze huilde zei ik mama komt weer als je gewoon rustig kan praten of me roept. Bij haar was het ook echt kwaadheid maar was ook al een stuk ouders.

Nu met het lampje gaat het super zelfs zo goed dat ze niet eens last heeft gehad van de verhuizing die best ingrijpend is door dat we veel groter zijn gaan wonen op een hoe en heel veel wind hadden en hebben en het dan fluit en giert we een zeil op het blakon hebben klapperen maar vanaf dag 1 daar niets aan de hand.

nou meid succes
 
Terug
Bovenaan