Wakker zijn

We hebben het veel over slapen, maar nu een vraagje over wakker zijn :)
Hoe lang zijn jullie kids ongeveer wakker?
Zoals straks wordt Noah wakker rond 2 uur en is hij om 5 uur weer moe voor de nacht. Als ik hem dan in bed leg blijft hij slapen tot de volgende ochtend.
En ik zou het lekker vinden als hij met ons mee eet rond 5 uur en om half 7 z'n laatste fles krijgt. Maar zolang ophouden is toch praktisch onmogelijk?

En nee... Om 4 uur in bed leggen pikt hij niet. Hij gaat dan pas slapen na een warme fles :)

hallo,

Jurjen slaapt 's morgens tot ong 8 uur/ half 9 dan gaat hij om een uur of 12 weer plat tot ong 3 a 4 uur , om kwart voor 7 is het kaarsje echt op en hij doet dan ook nog wels eens een haze slaapje in de box voor het warme potje

groetjes maaike

hoi!

Mijn dochter is 's ochtends 2 1/2 tot 3 uur wakker
's middag ongeveer 2 uurtjes
en begin van de avond nog 1 1/2 uur.

Het avondeten mist zij meestal omdat ze van 17 tot 19 uur meestal ligt te slapen.

Uiteneindelijk komt ze rond 8 uur uit bed en rond 21 uur gaat ze er weer in.....

Ik vind het wel prima omdat papa en mama dan lekker rustig kunnen koken en eten...........
Verder wacht ik gewoon rustig af tot ze overdag wat langer achter elkaar wakker kan blijven!

hoi hoi

Mara is rond 8 uur wakker
vaak tussen 10-11 een hazeslaapje, soms ook niet
dan weer wakker en vaak rond 13 uur slapen ongeveer 1,5 uur
en rond 17 uur slaapt ze vaak half uur tot uur en dan om 8 uur naar bed

soms is ze van 8 tot 15 wakker maar dan wel heel jengelig hoor.
nu 2 dagen ochtends opvang gehad en dan wil ze niet slapen want ze ziet mij net weer
eigenwijze dame

nu luier verschonen, doei doei

jeetje wat is onze man dan toch een slaapkopje zeg
hij slaapt van 8 tot 9.30 dan van 10.30 tot 11.30 dan van 13.00 tot 15.00 en dan van 16.00 tot 17.00 en dan van 19.30 tot de volgende ochtend 7.00 het is bij hem echt eten en slapen en anders word hij echt vreselijk knorrig haha

Jurre wordt 's morgens wakker tussen 6.30 en 7.00 uur. Om een uur of 8 gaat hij er dan weer in na zijn papfles. Rond half 10 wordt hij dan weer wakker en blijft dan wakker tot een uur of 1. Hij slaapt dan meestal 1 tot 1,5 uur en is rond kwart over 2 weer wakker. Na zijn groente gaat hij nog even drie kwartier slapen tot een uur of 6 en om ong. 7 uur gaat hij er na zijn papfles weer in en slaapt dan (afgezien van het verliezen van zijn speen) tot de volgende ochtend.

Onze oudste sliep veel meer en ook makkelijker en vooral langer. Dus die verwennerij is helaas over!

Groetjes!

Heeft iemand tips?
Mara is net als Jurre, ze slaapt van 20-8 uur afgezien van verliezen van haar speen
oftewel nog 2x nachtsopstaan als je geluk hebt, anders 3x en heel soms nog een klein flesje

Zijn er tips dat ze niet in slaap vallen, speen eruit gooien, vervolgens later weer lichter slapen en roepen om de speen

groetjes Sabine

Terug
Bovenaan