Wakker zijn

Helaas... Ik heb hetzelfde probleem! Soms wel 6 keer eruit voor speen. En af en toe wel 15 keer!!!
Ik heb een 'Knuffel je speen' gekocht, even overdag aan laten wennen en hopen dat dat helpt.
Het is gewoon een fase; totdat ze zelf hun speen kunnen pakken. Hoop dat dat niet al te lang duurt :)

hio renate84

Mara kan haar speen zelf pakken behalve nachts, door het dikke winterslaapzakje kan ze haar armpjes slecht buigen en probeert ze het wel maar zonder resultaat, dus ik hoop maar dat de winter snel voorbij gaat.
ze heeft er een touwtje aan weet als ze die heeft dat ze dan zo haar speentje heeft.

Ach ja ze is nu wel superschattig, als ze je ziet strekt ze haar armpje naar je toe hihihhi

groetjes sabine

sooo wat luxe zeg!!!

Mijn kleintje is nu bijna 7 maanden(16-1-2011)
en slaapt zo weinig,dat wist ik al maar als ik dit hoor!!?!

Hij gaat savonds rond half 10/10 uur slapen (ook als ik hem er eerder in leg) en wordt om 6/7 uur wakker.
Hij is dan eigenlijk de hele dag gewoon wakker tot half 10/10 uur weer savonds, op MAX 3 x 10 minuten hazeslaapjes!?

Gezellig hoor, maar wel vermoeiend.
Ik probeer van alles om hem moe te krijgen, actief spelen, lekker in bad savons maar nee hoor! meneer blijft gewoon wakker tot papa en mama gaan slapen ahah ...
naja zo kan het ook!

groetjes Marieke

Hallo!

Wat grappig om te lezen dat alle babies zo'n verschillend ritme hebben.

Levi word meestal rond half 8 uur wakker dan is hij wakker tot 11u en slaapt dan tot 13u.
Vervolgens ligt het er helemaal aan hoe de dag lopen gaat maar dan slaapt hij verder overdag toch nog wel 2 uurtjes denk ik.
hij gaat rond half 8 zijn bed weer in en krijgt dan nog een fles om half 10 waarna hij zijn bed gelijk weer ingaat.
maar hij slaapt zelden een hele nacht helemaal door, ik moet er bijna altijd wel een keer uit voor zijn speentje.

Groetjes Kim

Terug
Bovenaan