wandelen met peuter en baby? wat denken jullie?

hoi hoi

ik heb alle twee de wagens geprobeerd
eerst de tamdem maar dat vond ik drie keer niets kaya zat namelijk voor en jayla lag achter dus al het gewicht ging naar voren kwam geen stoep op of af
toen heb ik een duo wagen gekocht maar dat was helemaal drama
alles was te smal voor de wagen als ik in de supermarkt stond kon ik alleen in de rij vcan de invalide laat die nou net gesloten zijn en het hele pad volstaan met karretjes en mandjes en buiten dat kaya ging steeds voorover hangen en ze zus pesten
nu heb ik zo een plankje acher de wagen en moet zeggen dit werk het beste bij mij kaya vind het reuze spannend en en jayla loop de hele weg te lachen naar haar broer
als mijn mannetje thuis is en we gaan lekker wandelen of de heldag weg neem ik gewoon twee wagens mee een voor jayla en een voor kaya
vind het ook lekker als ik kaya naar de peueter school breng nu kom ik toe minste niet terug met een halfe legen wagen

groetjes mariella( mama van kaya en jayla)

Hoi,

Ik ben van het najaarsforum maar lees hier ook altijd mee omdat Noor op 5 december is geboren.

Ik zag laatst ook een moeder met zo'n tandemwagen en zij had haar jongste in de maxi cosi gezet op de achterste plaats. Zo kon de baby al wat meer zien terwijl hij nog niet echt kon zitten.

Groeten van Diana

Ik heb een duowagen kunnen lenen van een vriendin van mij. Ik ben er echt superblij mee. Laura kan heel goed lopen, maar heeft daar niet altijd zin in. En ze loopt ook niet altijd in het tempo dat ik op dat moment wil. Ze zit dan heerlijk naast haar broertje die in een bakje naast haar ligt.
Heb geen moeite met winkels. Hier in de supermarkt kan ik 8 kassa's nemen van de 9, dus dat valt heel erg mee met die smalle paden/doorgangen. En wij hebben een stationwagen, dus hij kan ook heel makkelijk met de auto mee. Hoeven niet te passen en te meten om het onderstel in de auto te krijgen. Al nemen we hem nauwelijks mee met de auto. Ik gebruik hem echt voor gebruik in ons dorp.

Ik ben er dus heel tevreden over en ben blij dat ik hem heb kunnen lenen. Mijn eigen kinderwagen heb ik ook en die gebruik ik ook nog steeds. Gaan we op ons gemak boodschappen doen of naar oma, dan loopt Laura lekker naast me. Of ze heeft haar eigen poppenwagen mee. Ook kan ik dit onderstel gebruiken voor de maxi-cosi. Het onderstel gaat dus vaak mee in de auto.

Het is bij ons dus niet eens noodzakelijk om een duowagen te hebben, maar ik vind het wel ontzettend makkelijk om hem te hebben. Ik wil namelijk echt geen plankje aan mijn kinderwagen, dan loop ik zelf niet lekker meer.

Groeten, mam van Laura en Ruben

Hoi hoi,

Ik heb zelf een heel wagenpark inmiddels... : een kinderwagen, een duokinderwagen, een enkele buggy, een duobuggy en een duo maxitaxi...

Zelf gebruik ik voor de tweeling o.a. een echte duowagen naast elkaar. Inderdaad, doordat de bakken smaller zijn dan bij een gewone kinderwagen, pas je gewoon door de deuren (ook hier in huis) en bij de meeste kassa's.
Ik heb een Happy Baby Spider Twin Swing (mond vol zeg!). Een heerlijke wagen, het grote voordeel vind/vond ik dat je de bakken en later de zittingen zowel naar voren als naar achteren kan bevestigen (dat de  kinderen naar je kijken, of juist vooruit kijken, zeg maar.) Voor zover ik weet is dit de enige duowagen die dit kan, ik zou het niet willen missen.
Voordeel is dan (in jullie geval) namelijk dat je het oudste kindje andersom kan neerzetten, zodat hij bijv. naar jou kijkt, en de baby andersom. Dan kunnen ze veel moeilijker elkaar dwarszitten... hoewel je kleintje niet zoveel kattekwaad kan uithalen

Ik heb de variant met het dubbele zwenkwiel voor (dat is dus Swing), dat heb je wel nodig om lekker te rijden/draaien.
Hij is heel handzaam, ik ga er gerust de stad mee in. Zelfs H&M-proof!

Groetjes, Esther
(ik werk niet voor dit merk of zo hoor, ben er gewoon heel blij mee)

Terug
Bovenaan