wandelwagen (door de bomen het bos niet meer zien)

In ieder geval niet op de kinderwagenbak bezuinigen. Helaas moet je die bij de meeste wagens wel apart aanschaffen, en is best prijzig. Maar een maxicosi is niet goed voor een klein babietje.. Kijk maar eens bij anderen, ze liggen in een heel onnatuurlijke houding. Daarnaast ga je toch vaak langer winkelen dan dat de bedoeling was.

Maar zon reiswiegje kan je bijvoorbeeld ook in de box neerzetten, als je de box zelf nog een beetje te groot vind. Of naast je bed..

Omdat wij een klein autootje hebben, moesten we hiermee rekening houden met het aanschaffen van de kinderwagen. Wij zijn geen bos mensen, maar wel winkel mensen, dus uiteindelijk hebben wij de quinny Buzz gekocht.

Verder gewoon lekker proefrijden met verschillende wagens. Hoe moeilijk het ook is, kijk niet gelijk naar de kleur en model, maar probeer er gewoon verschillende uit.

Kinderen mogen trouwens in een fietsstoeltje als ze goed stevig, en zelfstandig kunnen zitten. Eerder niet.

Dit klinkt voor mij als een luxe probleem
Omdat mijn budget nogal klein is had ik niet zoveel keus: ben op internet gaan speuren en heb zo een leuk show room modelletje  gevonden (hopelijk heeft ponnyville hem alleen niet uitgetest..).
Ik heb voor mijn beeb een Baby's First gekocht.
Ik vind dit een hele fijne wagen, het is een driewieler met grote banden (ideaal voor bos en strand)  en hij is compact genoeg om mee op de bus te nemen (heb geen auto).
Er zit uiteraard een mooie rijswieg bij en zelfs nog een lakentje en dat alles voor maar 150,- euro!
Enigste nadeel is dat je hem hier in Almere ontzettend veel ziet: moet dus wel oppassen dat ik straks niet met de verkeerde wagen en het verkeerde kind thuis kom

-x- Nika

haha ik zie je al thuiskomen, en de luier verschonen en opeens OOPS dit is niet de goede  humor!

Ach alleen alles in de regio zuid oost brabant heb ik getest dus zal wel meevallen ze zijn allemaal wel heel gebleven (dus kunnen ze tegen een stootje de meeste wagens) ik denk dat veel meer mensen het zo uittesten, de juffrouw in de winkel zei ook gewoon dat ik dat moest doen, ook heel leuk om zoiezo te doen.

Aan de andere kant, hoe vaker uitgetest hoe beter... Dan weet je tenminste of het een stevige wagen is.... Ten slotte gebruik je hem zelf straks ook intensief..

Hoi hoi!
Wij hebben ook verschillende kinderwagens uitgetest, en zijn uiteindelijk bij de Easy Walker uitgekomen. Hij rijdt fijn, is niet te zwaar en is makkelijk uit elkaar te halen.
De voorste stang kan je ook hoger of lager zetten, wat wel gemakkelijk is omdat mijn man 1m94 is en ik maar 1m65. Wat ik ook handig vind, is dat deze kinderwagen een redelijk groot boodschappenbakje heeft.
Succes met uitzoeken!
groetjes van Iejoor

Tipje, kijk een op marktplaats, hier staan vaak hele mooie vrij nieuwe kinderwagens op voor aanzienlijk minder geld als een nieuwe.

Terug
Bovenaan