Wandelwagen tips bij komst 2e kindje als oudste pas 1,5 is?

<p class="p1"><span class="s1">Hoi allemaal.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Op dit moment ben ik zwanger van ons tweede kindje. Als deze rond de uitgerekend datum geboren wordt, zal onze oudste ‘pas’ 1,5 jaar zijn (19 maanden om precies te zijn). </span></p><p class="p1"><span class="s1">Nu zijn we onze opties aan het bekijken wat betreft kinderwagens. We hebben nu een prachtige Joolz Day, maar we overwegen deze te verkopen en een duo wagen te kopen. Een vriendin verklaarde ons bijna voor gek en adviseerde alleen zo’n plankje met zitje voor achter de kinderwagen. Mij lijkt onze oudste daar dan echt nog wat te jong voor. Ze is nu 1 jaar en loopt al rond. Ze is erg nieuwsgierig dus naast dat ze mij gewoon erg klein lijkt, denk ik dat ze continu van dat plankje af zal gaan. Daarnaast zei ik al dat ze dan gewoon nog zo klein is en voor zo’n kleintje is het ook fijn om comfortabel te zitten.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Als we voor een combiwagen gaan dan willen we waarschijnlijk voor een wagen die ook als mono te gebruiken is, zoals de Bugaboo Donkey. </span></p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben erg benieuwd wat jij deed met je kleintje wat betreft de kinderwagen . Bij voorkeur van anderen die ook een leeftijdsverschil van 1,5 jaar hadden. </span></p><p>Groetjes Fem</p>

Ik meen laatst iets gelezen te hebben over een zitje dat je bovenop de kinderwagenbak kan doen, lekker hoog en je kind kan er niet af, plus duowagen is onnodig. Wellicht eens naar zoiets kijken? Zon meerijdplankje lijkt me toch lastiger zo jong..

zeker doen.
onze kinderen schelen 18 maanden.
ik ben er zo blij mee..
als je wat langer wilt wandelen,of juist snel ergens heen wilt, helemaal ideaal.
nu zijn ze net 2 en 8 maanden . en gebruik hem nog elke dag.  beste aankoop die ik kon doen. de oudste loopt wel wat meer nu ernaast maar t is fijn de keuze te hebben.
de oudste kan eventueel ook niet slaapje indoen  als je bv dagje uit bent. zit gewoon lekker.
die van ons is makkelijk in te klappen en past zelfs achterin mij fiat Panda ?

Hoi, ik heb een Uppababy Vista die je kunt uitbreiden naar 2 zitjes. 
Waarom kozen wij hiervoor?
- Ze zitten achter elkaar, dus je bent nog lekker wendbaar.
- Boodschappenmand van 13 liter, ook met 2 zitjes.
- mooi en praktisch design ?

Herkenbaar! Inmiddels 40+1 van de 2e, mn zoontje is ruim 17 maanden.
Ik heb gekozen voor justsit, even googlen, dit is een zitje wat boven de wagenbak past. Ik vond het zo jammer om onze fijne wagen weg te doen, en het kost (weer) veel geld.. dit is relatief goedkoop, daarnaast zit onze kleine man hoog en droog. 
Succes en een goede zwangerschap toegewenst!

Hier ook 18 maanden verschil.
Heb een Titaniumbaby Orion, ik vind m heel fijn! En betaalbaar..  vind die krengen zó duur... haha!

Hier 21 maanden verschil. Heb dezelfde joolz wagen als jou. Gekeken wat we er nog voor zouden krijgen tweedehands. Dit was erg weinig. Dus besloten voor een plankje te gaan en dat gaat suuuupergoed. 
Je hebt idd ook plankjes met een zitje of een zitje voor op de wagenbak (Just sit, ff googlen!) Daar hebben we ook nog ff over getwijfeld. 
Een vriendin van me heeft een plankje met een zitje, maar dan loop je écht niet meer fijn achter de wagen. Je wagen wordt dan veel te lang. Met alleen een plankje om op te staan is de wagen niet te lang en kun je er nog prima achter lopen (ik heb het officiele plankje van Joolz)
Mijn dochter is ook op een leeftijd dat ze echt niet graag meer in de wagen/buggy wil zitten. Ze staat graag op het plankje en loopt zelf. Dus voor ons wat dit een prima oplossing. Een duowagen vond ik zó duur! 
Nouja, elk kind is anders maar ik ben heel blij dat we voor een plankje gekozen hebben. T is natuurlijk ook afhankelijk van hoe veel je loopt en hoe ver de winkels weg zijn

Onze zoon was 14 mnd toen zijn zusje geboren werd, wij twijfelden ook hoor. Hebben toen gewacht totdat onze dochter geboren was en uiteindelijk toch onze Stokke wandelwagen verkocht en de duowagen van Bugaboo gekocht. Wij hebben hem wel nieuw gehaald. 
Ze zijn nu 21 mnd en 9 mnd en we gebruiken deze wagen dagelijks nog in duostand. Onze zoon loopt zelf en we gaan veel op stap, als hij moe is gaat hij zelf in de wandelwagen zitten. Ik ben er echt blij mee. Ik vind zo’n plankje of zo’n zitje gewoon niet handig voor lange afstanden. 
De duowagen is wel groot maar past overal door. Bij de supermarkt moet je wel de kassa met extra brede doorgang nemen. Heerlijk ook dat de zitjes zowel naar je toe als andersom geplaatst kunnen worden en alles is met 1 hand te bedienen. Het mandje is oke (al had ik bij de Stokke Trailz veel meer ruimte). 

Terug
Bovenaan