<p class="p1"><span class="s1">Hoi allemaal.</span></p><p class="p2"> </p><p class="p1"><span class="s1">Op dit moment ben ik zwanger van ons tweede kindje. Als deze rond de uitgerekend datum geboren wordt, zal onze oudste ‘pas’ 1,5 jaar zijn (19 maanden om precies te zijn). </span></p><p class="p1"><span class="s1">Nu zijn we onze opties aan het bekijken wat betreft kinderwagens. We hebben nu een prachtige Joolz Day, maar we overwegen deze te verkopen en een duo wagen te kopen. Een vriendin verklaarde ons bijna voor gek en adviseerde alleen zo’n plankje met zitje voor achter de kinderwagen. Mij lijkt onze oudste daar dan echt nog wat te jong voor. Ze is nu 1 jaar en loopt al rond. Ze is erg nieuwsgierig dus naast dat ze mij gewoon erg klein lijkt, denk ik dat ze continu van dat plankje af zal gaan. Daarnaast zei ik al dat ze dan gewoon nog zo klein is en voor zo’n kleintje is het ook fijn om comfortabel te zitten.</span></p><p class="p1"><span class="s1">Als we voor een combiwagen gaan dan willen we waarschijnlijk voor een wagen die ook als mono te gebruiken is, zoals de Bugaboo Donkey. </span></p><p> </p><p class="p1"><span class="s1" style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ik ben erg benieuwd wat jij deed met je kleintje wat betreft de kinderwagen . Bij voorkeur van anderen die ook een leeftijdsverschil van 1,5 jaar hadden. </span></p><p>Groetjes Fem</p>