Wandelwagen tips bij komst 2e kindje als oudste pas 1,5 is?

Ik zou zeker voor een duo wagen gaan. Sterker nog (verklaar me maar voor gek) mijn oudste is 2 jaar en 3 maanden als de baby komt en ik heb ook een duo wagen aangeschaft. De oudste vindt het heerlijk om lekker in de wagen te zitten en kan echt geen enorme afstanden zelf lopen. Een plankje ed lijkt me veel minder fijn voor haar. 

Wij zijn voor een fietskar gegaan die je met 2 kleine wielen voor (super voor op verharde wegen) of 1 groot wiel voor (super voor de onverharde wegen) ook als kinderwagen kan gebruiken. Ik vind het ideaal. Onze kids verschillen 21 maanden en ik gebruik de wagen dagelijks als kinderwagen. Voor de kleine zit er een hangmat in.

Ik zou zeker een duowagen kopen. Toen onze dochter 18 mnd was en we wat langer op pad gingen viel ze geregeld gewoon nog in slaap in de wandelwagen. Met een plankje of een zitje oid moet je daar dus al continue rekening mee houden als je een keer een dag weg gaat. 

Ik word heel blij van mijn uppa baby Vista! Niet achterlijk breed, is een gewone wagen maar je kunt hem ombouwen tot duo zonder je boodschappenmand te verliezen. Ook kun je beide kids de richting op zetten wat je wilt. Reiswieg/ maxicosi naar je toe, zitje peuter van je af. Andersom. Maakt allemaal niet uit. Mocht er nog een derde komen, heb je gewoon een mooie wagen. En dan zit je straks weer met een duo wagen die je dan weer moet verkopen. 

Ik heb straks ook leeftijdsverschil van net geen 15 maanden. Ik ga ook voor een just sit zitje voor als ik alleen op pad wil met beide kindjes. Als iemand anders meegaat, kan een buggy mee

Terug
Bovenaan