wandelwagen

Hallo allemaal,
Wij lopen al enige tijd met het probleem rond dat we niet kunnen kiezen tussen de Bugaboo en de Quinny wandelwagen, eigenlijk vinden we de Quinny mooier en omdat het kindje er hoger in ligt ook wat gezelliger. Maar de Bugaboo is weer superlicht en heel gemakkelijk als we veel reizen met de auto(en dat doen we). Kan iemand ons helpen met wat tips??

Bedankt,

Keesje
 
Hoi,

Wij hebben gekozen voor de Quinny.
Juist omdat we veel reizen met de auto maakt het gewicht iets minder uit, je hoeft 'alleen maar' in en uit de auto te tillen en niet steeds trein/ bus in en uit bijvoorbeeld.
En het voordeel van de Quinny vonden wij inderdaad dat die wat hoger (gezelliger) ligt/zit en dat de wielen eraf gehaald kunnen worden. Dat laatste is lekker makkelijk als je met de wagen bijvoorbeeld door het bos hebt gesjouwd en je thuis even de boel goed schoon wilt maken.

Uiteindelijk blijft het een persoonlijke keuze, maar wij vonden de Quinny mooier en die paar gram/kilo komen we ook wel weer overheen (want praktisch waren ze allebei wel).
 
Met de Bugaboo het bos in is geen pretje. Dat kan alleen maar als je de wagen dan trekt! Lekker gezellie met je rug naar je kind! Dus je moet even goed kijken waar je de wagen veel gaat gebruiken.
 
Ook ik heb gekozen voor de Quinny ( 3 wieler). OP de cursus van zwangerschapszwemmen is het merendeel voor de Bugaboo gegaan, maar ik vond die wagen niet bij ons passen. De Quinny vind ik sportiever, maar dit is persoonlijk. Ik ken vriendinnen die de Quinny ook hebben en zijn erg tevreden, ze hadden me deze ook echt aangeraden!
 
Hoi,

Wij zaten met hetzelfde. Wij hebben ook gekozen voor de Quinny. Die is wat steviger en veert wat beter mee. De bugaboo heeft van die kleine wielen
die overal overheen knallen. De Quinny is daarnaast ook vaak goedkoper en comfortabeler, ook voor jezelf. Al die opties op de bugaboo lijken wel handig, maar wanneer gebruik je ze nou?
Ook hoef je bij de Quinny geen adapterset voor een maxicosi te kopen, die krijg j erbij, bij de bugaboo, kost dat volgens mij ook weer 70 euro.

Succes, Marijke
 
hallo,

ik hoor dat veel dames de Quinny hebben gekocht,maar ben ik dan de enige die hem zo ontzettend zwaar vindt sturen?als ik dames met een Quinny zie lopen en ze moeten een bochtje maken zie ik ze behoorlijk moeilijk draaien,ikzelf ga voor de maxi cosy speedy die is zo heerlijk wendbaar,ik vondt de Quinny echt te zwaar,maar ja dat is persoonlijk denk ik.
 
hallo
ik heb ook een Quinny gekocht 3 wiel.maar ik vindt hem makelijk sturen.en veeeeeel mooier dan die bugadoo,en ook weer handig met in de auto je kan er de wielen van af halen.
groetjes valeska
 
Terug
Bovenaan