wandelwagen

Tegenwoordig heeft de Quinny een zwenkwiel, misschien zijn de moeders die Anoniem heeft zien lopen ( die moeilijk draaien)nog een oud model hebben, zonder zwenkwiel!
 
nee hoor het was echt de allernieuwste Quinny,ik heb hem natuurlijk ook zelf uitgeprobeerd,maar ik vindt hem gewoon echt zwaar,probeer zelf het verschil maar eens met de maxi cosy speedy(ook met zwenkwiel)
 
Hoi!

Ook wij gaan voor de maxi cosy speedy! Hij is echt ontzettend licht en het wiel voor kan helemaal draaien (errug fijn in de supermarkt enzo). Ook kun je dat wiel vastzetten en zo kun je het bos in...
Hij is makkelijk in-en uit elkaar te klappen waardoor hij fijn is om mee te nemen in de auto (voor mij belangrijk dat hij licht is, want ik ben ook niet zo heel sterk en ik kan hem tillen!!).
Ook heb je geen adapters nodig om je autostoeltje erop te zetten, maar het is een heel handig klik systeem. (ik zie ons al staan in de regen, om eerst de adapters erop te krijgen...)

De Quinny vond ik ook te zwaar rijden en persoonlijk vind ik de maxi-taxi (ofwel maxi-cosi) mooier.

Maar over smaak valt niet te twisten...

Succes!

Liefs mariska 2
 
Wij hebben de allernieuwste Quinny gekocht. Ontzettend mooi ding, maar ik heb er ontzettend veel spijt van gehad. Weet je wat ik heb gedaan? Ik
heb dat onding verkocht en ik heb bij de aldi een superlichtgewichte buggy gekocht, voor 35 euro die ook gebruikt kon worden voor baby's van nul maanden, en ik heb er nog geen seconde spijt van gehad.Ik begrijp best wel dat iemand gaat voor zo'n mooi ding maar praktisch zijn ze niet. (dit is gewoon mijn mening)
 
Wat dachten jullie van de Koelstra Flexxo. Zit mooi tussen de Quinny en Bugaboo in. Ziet er niet zo apart uit als de Bugaboo en is ook niet laag. Verder zit er extra vering in en het is niet zo'n groot ding als de Quinny. Ook is de Koelstra Flexxo net zo wendbaar als de Bugaboo. Je kunt gewoon op de plaats een rondje draaien. Dat lukt je met de Bugaboo ook, maar met de Quinny niet.
Verder kun je het als het nodig is het dubbele zwenkwiel (het is een soort driewieler waarvan er aan de voorkant niet een wiel maar een dubbel wiel zit) vastzetten. Maar de voorwielen zijn ook luchtbanden. Bovendien kun je de wielen er ook heel eenvoudig afhalen.
 
Wij zijn ook voor de maxi taxi speedy sx gevallen. (wat een naam zeg!)
Vorige week is de wagen afgeleverd en hij stuurt echt fantastisch (even met de kat erin uitgeprobeerd). Ook vind ik hem nog steeds erg mooi. Ziet er heel stoer uit. Wat me wel een beetje tegenviel is de ruimte die het inneemt in de kofferbak. Je kunt de wielen er wel vanaf halen, maar dan nog. Misschien is dat wel met alle wagens zo. Ik heb er nog geen ervaring mee verder.

Succes met je aankoop.

groetjes M (34wkn)
 
O ja wat betreft de adapters voor de maxi cosi. Die moet je gewoon niet nemen want dan loop je het risico dat je je kind gewoon te lang in de maxi cosi gaat vervoeren wat helemaal niet goed is voor het ruggetje en voor de bewegingsvrijheid (dat laatste is mijn mening) En wat maakt het nou uit om ook even de reiswieg mee te nemen als je toch al met het onderstel van je kinderwagen gaat lopen slepen.
Gewoon je kind lekker zoveel mogelijk uit de maxi cosi laten. En de maxi cosi alleen maar als autostoel gebruiken (waar het uiteindelijk ook voor bedoeld is)
 
hai meiden,
wij hebben ook de maxi cosy speedy gekocht.Hij is echt geweldig heerlijk licht en wendbaar.ik vondt de Quinny ook te zwaar,ook de wielen kunnen eraf en inderdaad erg makkelijk klik systeem voor de maxicosy,ik ben er heel blij mee!!!!!
 
Terug
Bovenaan