Wandelwagen

Hoi
Ik heb sinds 2 weken Dilan in de wandelwagen. Hij probeerde zich in de kinderwagen steeds om te draaien. Ik was bang dat hij er uit zou gaan vallen. Vandaar. Hij vindt de wandelwagen helemaal geweldig, hij kan alles in de gaten houden.
Groetjes Nurse

Hier sinds een week of 4 al in de wandelwagen(3,5maand oud) pastte niet meer in de wandelwagenbak.
heb de wandelwagen wel helemaal plat liggen hoor voor zijn rugje

quote: zwangere reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-06-2009 13:26:35'));

Hier sinds een week of 4 al in de wandelwagen(toen 3,5maand oud) pastte niet meer in de wandelwagenbak.
heb de wandelwagen wel helemaal plat liggen hoor voor zijn rugje

Tijn ligt nog lekker in de bak. Denk ook wel dat ie de wagen erg leuk zou vinden (hij zit al aardig stevig en kijkt graag om zich heen) maar ik vind de bak nog zo lekker makkelijk. Als ik ergens naartoe gaan kan ik hem daarin makkelijk en veilig (als ze honden hebben of zo) wegleggen en kan hij evt. nog even slapen. Gelukkig hebben we een vrij grote bak en groeit Tijn niet zo heel erg hard dus gaat het nog prima.

groetjes Natasja

Jens ligt nog in de bak ondanks dat hij al best groot is (we hebben de Joolz Bloom) maar nu we op vakantie zijn hebben we hem voor het eerst in het wandelwagen gedeelte (plat) omdat dit heel veel ruimte scheelde in de kofferbak. Jens is de 13e 5 maanden oud.

gr.Ing

Hai!

Elise ligt nog steeds in de bak. Wij hebben een wat ouder model van bebecomfort en ik ben daar erg blij mee! (Die is lekker groot!) Onze oudste heeft ook tot een maand of 6 in de bak gelegen. Inderdaad ideaal als ze nog even moeten slapen, want mn kids willen altijd alles zien en slapen echt niet in een wandelwagen. Ik heb het wandelwagendeel trouwens nauwelijks gebruikt. Toen hij eenmaal een maand of 6 was, namen wij meestal de buggy mee. Die is dan weer veel lichter en makkelijker mee te nemen.

Ik moet wel zeggen dat ik nu veel minder wandel dan met de eerste. Elise gaat ook vaak in de babybjorn en zit mn peutertje in de buggy! Heerlijk dat kleintje tegen je aan. Ik heb dan wel de active, want daar hou je het langer mee vol. Die heeft extra schouderbanden. Vanuit mn huis kan ik via een natuurgebied naar de stad wandelen en dat is ongeveer een half uur (4 km).

GR Antoi

Thomas ligt al sinds april in de wandelwagen (in lig-stand dan wel) want hij paste niet meer in de kinderwagen. Belangrijk is dat het kindje al een beetje  zijn koppie recht kan houden bij het zitten. Want anders kunnen de spieren  het geschud  niet opvangen en komt dat op de wervels terrecht

Terug
Bovenaan