Wandelwagen

Hoi,

We hebben het zondag uitgeprobeerd en dat ging best goed, ziet er wel vreemd uit vind ik zo'n ukkie in zo'n wagen. Hij is erg sterk en houdt zijn hoofdje al heel lang zelf recht. Hij kan nu alles lekker bekijken, hij zal daardoor wel niet zo snel in slaap vallen denk ik in de wagen. Maar hij slaapt over het algmeen toch in bed.

groetjes Jadeje

Sinds 2 weken gebruik ik ook de wandelwagen omdat hij zich ook om wou draaien in de bak. Hij vindt het geweldig!!! zit vrolijk om zich heen te kijken en lacht naar alles en iedereen. Het enigste nadeel is wanneer hij in slaap valt, zijn hoofdje soms een beetje onhandig ligt.

Lou maama van Khe'shaun

Hoi hoi,

ik twijfel nog. Tijn zal het vast geweldig vinden in de wagen, maar past ook nog prima in de bak. En de bak is wel zo handig als we ergens zijn want dan kan hij daar lekker in slapen. En vind het campingbedje zo'n gesleep... We zijn nu bezig om zelf een soort travel cot te maken (kennen jullie dat, as een tentje met een matrasje erin waarin een kindje veilig kan slapen en dat erg makkelijk mee te nemen is) en denk dat zodra dat klaar is ik de wagen ombouw. Scheelt namelijk zoveel qua ruimte in de auto!

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan