wandelwagen

Hoi iedereen

Sinds deze week is de reiswieg te klein, en heb ik de wagen omgebouwd naar een wandelwagen.

Alleen vindt Virginia het niet leuk, na 15 minuten begin ze te huilen en stopt pas als je weer thuis bent. Heb al extra dekens, trappelzakken en handschoentjes geprobeerd maar geen verbetering.

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe hebben jullie dit opgelost?

Groetjes
Yvonne

Hoi yvonne

Heb je dan ook nog bv een muziekdoosje of zoiets bij je als je met de kleine onderweg bent.
Het is zeker wel wennen voor de kleine..

Zit dr zelf ook aan te denken om onze wagen te veranderen.Kijken hoe de kleine meid t vind dan..

Diederik past nog net in de reiswieg (4,5 maand) maar dat gaat niet lang meer duren. Ben ook benieuwd hoe hij het zal vinden om in de wandelwagen te gaan. Ik denk wel leuk, maar het is ook vermoeiender.

Heb hem ook nog niet omgebouwd,zolang hij erin past vind ik het nog best,denk nog een maandje dan moet ik er ook aan geloven denk.maar hij slaapt er ook nog zo lekker in...eerst dat maar eens af gaan bouwen
liefs jootje

Kun je de wandelwagen 'kiepen'? Zodat hij in een ligstand staat bedoel ik... Misschien vindt ze het nog te vermoeiend om de hele tijd in een zithouding te 'hangen'? Ze kan natuurlijk nog niet zelf zitten (tenminste, die van mij kunnen dat nog niet) Ik heb onze wagen ook gisteren omgebouwd en zoveel mogelijk in de ligstand gehouden.Ze vonden het wel leuk, maar gingen niet lekker slapen, dat deden ze eerst wel!

Hallo,
Wij hadden met 3 maand al omgebouwd. Onze dochter is dan ook wel erg groot voor haar leeftijd. Heb 't nog helemaal op ligstand, niet helemaal plat dus. Gaat helemaal goed, soms word ze een beetje jengelig, maar dan doet een speen wonderen. Heb er een speeltje bij hangen zodat ze zichzelf heerlijk kan vermaken. En af en toe valt ze in slaap. Al slaapt ze overdag echt weinig nu. Maar mij hoor je niet klagen, ze slaapt van 9 uur 's avonds tot 8 uur 's morgens nu.. :D ze is nu 4 maand.
Liefs

Hey,

Hoe groot zijn jullie kleintjes dan? Floor zit nu in mt 68 (ze is ruim 5 maanden) maar past nog makkelijk in de reiswieg... En daar laat ik haar nog lekker inliggen, totdat ze óf te groot is, óf zelf kan zitten...

Liefs,

T

Karlijn heeft ook maatje 68 ( over 4 dagen is ze een half jaar) en ligt nog in de reiswieg. Maar zowel maat 68 als de reiswieg beginnen aan de kleine kant te raken maar het past nog wel, dus ook hier nog de reiswieg.

Terug
Bovenaan