wandelwagen

De reiswieg heb ik maar een week of 5 gebruikt. tygo vond dat helemaal niks. Ik doe altijd de maxi cosi op het onderstel. dat vindt hij heel prettig.
Alleen een nadeel daarvan is dat hij er officieel maar 2 uur per dag in mag. Nou ben ik daar niet zo strak in maar een dagje weg is echt te lang. Tenzij ik ergens heen ga dat ie er af en toe lekker een poosje uit kan om te spelen.
Maar ik ga ook binnenkort de wagen ombouwen denk.
Groetjes Marieke

hallo

kan de kleine jou nu nog zien?
misschien vindt zij het wel eng nu dat ze jou niet meer kan zien.

mijn zusje had trouwens erg veel last in drukke gebieden ( markt) veel benen maar voor de rest niks kunnen zien.

gr Dango

Diederik is 4,5 maand en draagt maat 74. Hij is een grote vent en past nog net in de reiswieg. Zolang dat goed gaat, laat ik het zo en bouw pas om net als Truckerbabe als het niet meer past of hij kan zitten.

Tim is nu 5 mnd en past nog net in de reiswieg. Hij is wel wat krap / smal maar qua lengte past het nog goed. Hij is 2 wk geleden gemeten, toen was hij 66 cm. Hij draagt maatje 68.

Heb hem nu wel enkele keren in de wandelwagen gehad, hij vind het prima, kan veel beter rondkijken. In de reiswieg jengelt hij nu wat meer, verveelt zich ofzo, haha.
Ik heb het gewoon die paar x geprobeerd voor eventjes, niet te lang bijv boodschappen doen en grote zus naar de peuterclub brengen.
Bij die van ons kan je de zitting wel kantelen dus zit hij niet te rechtop en hij kan naar je toe en/of van je af kijken dus zelf kiezen, ik vind het ideaal (quinny buzz).

Grote zus Elise zat destijds wel iets eerder in de wandelwagen, met 4,5 mnd ofzo.

Julia past nog in de reiswieg, maar die begint langszaam wel te klein te worden. maar zolang ze er nog inpast gebruik ik hem wel. Ik heb haar laatst wel even in de wandelwagen gedaan, om te kijken of het past. De riempjes beginnen ergens halverwege haar hoofd, ze is er dug nog te klein voor.

Gelukkig hebben wij een wandelwagen die beide kanten op kan. Julia kan dus zowel naar ons kijken, als naar voren. Ik kan me voorstellen dat het in het begin nog wel fijn is als ze ons kan zien.

Ik gebruik overigens ook vaak de maxicosi op het onderstel. In de kinderwagen verveeld ze zich.
Ik heb nu de regel dat als we naar buiten gaan als ze moet slapen, ik haar in de reiswieg leg. En als ze niet hoeft te slapen ik de maxicosi gebruik.

Hoi iedereen

Bedankt voor de adviezen.

Ze vond het eng als ze me niet kan zien, maar nu zing ik eerst een tijdje tegen haar als we lopen en dat vindt ze helemaal leuk, en weet ze dat ik er ben. een speeltje doet ook wonderen. Zij blij paps en mams ook blij.

Ze is nu 64 cm. maar in de reiswieg begon ze zich omhoog te werken tegen het hoofdeind aan vandaar dat ik hem heb omgebouwd.

Groetjes
Yvonne

was vandaag op het cb
heb eens gevraagd hoe dat zit met wandelwagen (aangezien mijn schoonouders, die een oppasdag hebben, al weken zeuren wanneer ze in de wandelwagen mag zodat ze naar de kinderboerderij kunnen) kreeg als antwoord dat ze pas vanaf 9 maanden mogen zitten. tot die tijd moeten ze, als ze niet meer in de reiswieg passen helemaal plat. passen ze er nog wel in, vooral in de reiswieg laten.

xx

Terug
Bovenaan