• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Wandelwagen

Hi meiden!

Ben benieuwd of jullie kindjes al in de wandelwagen zitten of vanaf wanneer doen ze dat meestal? Quinten is zat in de wagenbak, met als gevolg dat mama lekker met 'm op de arm kan gaan lopen omdat ie moord en brand krijst, heel erg fijn ;) Dacht nog even totdat de ergste kou voorbij is, maar ga dat toch niet meer redden denk ik. Lekker dik inpakken dan maar!

Groetjes!
 
Hier hadden we precies hetzelfde probleem. Sterre kon niks zien en huilde ook ontzettend als ik met haar wegging. Ik heb nu sinds een week de wandelwagen erop gezet. maar nu het zo koud is ga ik niet met Sterre naar buiten. Afgelopen zaterdag waren we even buiten maar die kou vond ze maar niks.

Groetjes
 
Hahaha, wij hebben al vanaf half december de wagen omgebouwd :). Maar wij hebben een Bugaboo die kan je ook als buggy in ligstand zetten. De zitstand gebruik ik heel soms héél eventjes om het zitten te oefenen.
 
Haha dan was je er vroeg bij Sjess! ;) Heb ook een Bugaboo dus die ligstand is ideaal nu ze nog niet kunnen zitten. Ik ga van de week de boel eens ombouwen. Hij zal z'n oogjes uitkijken denk ik!
 
Tja, Tijs lag al met 3 maand in de wandelwagen. In november dus. Hij was/is een grote baby die niet meer past in de wieg. Wij hebben een Stokke dus de wandelwageninzet kan helemaal plat gelegd worden met babyinzet, dus hij ligt heerlijk en kan lekker om zich heen kijken wat hij geweldig vindt. Wat betreft de kou....er zit een heerlijke fleece zak bij waar hij bijna in verdwijnt, haha. lekker warm dus.
 
Rosalie vond er echt niks meer aan in de bak, sinds de ombouw vindt ze het echt geweldig om naar buiten te gaan :), ik denk dat je mannetje het echt leuk gaat vinden!
 
Wij hebben ook al lang de kinderwagen verbouwd. Eerst deden we de maxi cosi er op, zodat we Jaimy nog wel zagen. Maar alweer paar maandjes het buggygedeelte er op. Hij ligt nu dus van ons af, maar ziet idd van alles. Lekker ingepakt en kan idd ook liggend.
 
Terug
Bovenaan