• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Wandelwagen

hier [een septembermama] ook de kinderwagen verbouwd haha ze paste niet meer in de bak.
ze ligt ook naar me toe heb hem nog wel in ligstand zodat ze nog fijn kan slapen.
heb een kleine buggy geprobeerd maar daar is ze jammer genoeg nog te klein voor ,die zijn iets makkelijker om mee te nemen .
 
Ook ik heb Tijs nog wel met het gezicht naar mij toe liggen. Kan me herrinneren van Nina dat ze pas rond 1,5 jaar van me af wilde....daarvoor vond ze het te eng al die gezichten en mensen om haar heen. Wat buggy's betreft: Ze zijn klein en handig mee te nemen in de auto maar voor de kinderen, en vooral baby's vind ik het grote ondingen! Ze zitten er totaal niet zo lekker in als in de wandelwagen. Heb ooit de Quinny Zapp gehad, kleine week gebruikt, Nina heeft alles bij elkaar gekrijsd. Heb hem maar gauw weer verkocht. Ze heeft tot 3,5 jaar in de Stokke gezeten. Veel boodschappenruimte en veel comfortabeler.....
 
Wij zijn ook op het punt beland dat de kinderwagen ingeruild gaat worden voor de wandelwagen. Inderdaad, ik dacht ook als die kou voorbij is dan zet ik de wandelwageninzet erop en de kinderwagenbak weg. Maar ook Tijn vind het niks meer aan in de kinderwagen, hij past er nog net in maar worstelt zich helemaal tegen de bovenkant aan en dan brult ie. Maar 1 nadeeltje, met de wandelwageninzet erop kan ik de maxicosi niet meer op het onderstel van de kinderwagen zetten want de kinderwagenbak zit er los op maar de wandelwageninzet zit er vast op en die dingen waar je maxicosi opklikt zijn er dan ook af. Maar we moeten er toch snel aan geloven.....dus kom maar op met die lente!
 
ja Linda dat herken ik, maandag wilde ik ff naar het winkelcentrum in de buurt, maargoed hoe dat te doen.... de wandelwagen weer afbouwen die ik met moeite in elkaar heb gevolgeld... Er kwam iets tussen dus niet geweest, maar da's dus inderdaad niet heel handig. Kan niet wachten totdat het lente is en we mooi op fietsje kunnen gaan, tegen die tijd kan ze ook vast goed zitten!
 
Oh dat is vervelend zeg dat je de maxi cosi er niet meer op kan klikken. Ik heb een bugaboo en sowieso aparte adapters nodig om de maxi cosi op het onderstel te zetten maar heb wel gewoon een los stoeltje zeg maar, dat haal je er net zo makkelijk af als de kinderwagenbak. Ach ja, voor we het weten hebben we de maxi cosi niet meer nodig en gaan we over op een autostoel! :) Tijd gaat zooo snel!
 
Terug
Bovenaan