wandelwagen

sparkelgem

New member
hoi hoi dames

ik heb een vraagje
wij willen toch voor een 2de gaan :)
maar nu vraag ik me af of ik een duo wagen zal kopen of een gewone wagen houden.

ik vind zo`n skatebord erachter (lijkt mij niet prettig wandelen) ben ook erg klein loop kort op de wagen.

en ik weet niet of demi tegen die tijd is ze dan misschien bijna 3 denk ik haha al ver kan lopen
ik wil namelijk best stuken lopen
en ga ook altijd met de wandelwagen lopend naar het dorp shoppen en das denk ik wel lang voor een kind maar ik weet het niet zeker

wat hebben jullie gedaan? wat is jullie ervarin?

gr
 
Ik ben zelf op dit moment uitgerekend van m'n tweede en onze oudste is nu dus 22 maanden. We hebben geen duo wagen gekocht, maar willen wel zo'n plankje voor op de wandelwagen kopen.

Onze dochter is niet meer zo heel erg van in de wandelwagen zitten, dus ik denk dat hele einden wandelen er evengoed niet in zit zoals ik wel bij onze eerste gedaan heb.

Ik denk dat het voor iedereen persoonlijk is, maar als jullie dochter het niet erg vind om lang in een wandelwagen te zitten is het misschien voor jullie handig om wel een duowagen te kopen.

Groetjes
 
hoi

ik heb een inklapbare duowagen op marktplaats voor 15 euro gekocht, die past in de auto. Handig bij oma of tante in duitsland.
jonna is 2mnd en mara is 22mnd

wij wnadelen ook veel en daarom heb ik een mutsy urban rider
hier kan een 1zitter op (de standaard) of reiswieg of maxicosi
maar hier bestaat ook een duo sitter voor.
die heb ik via marktplaats, nu kunnen we lekker naar het centrum wandelen of lange wandelingen maken.
gaat mijn man met de oudste alleen dan is het 2 klikjes en omwisselen
Het is nu dus een 4 in 1 wagen! en letterlijk een makkelijk kliksysteem (alleen niet inklapbaar als duo en met een stationwagen is dat geen probleem, maar die hebben we dus niet)

Mara loopt ook al redelijke stukken hoor, maar nu kan ze zelf aangeven als ze moe is en ind e wagen wil. ook als je bijv naar de markt of bieb wil, je raakt ze niet kwijt en altijd een kinderstoel bij je als je ff ergens wilt zitten, geen kind die de hele winkel op stelten zet enzovoorts.

we hebben over zo'n plankje nagedacht, maar je krijgt er geen verlengstuk voor de duwstang bij. ik en mijn man zijn beiden lang en lope nmet de voeten al vlak bij de achteras, moeten we er anders naast lopen????

oja we heben voor mara ook via marktplaats een tuigje gekocht ( de onze is met vleermuisvleugels, je hebt ook met een lieveheersbeestje rugzak, 8,-euro) en daar een lijn aan. ikw andel dan met jonna in de reiswieg op de wagen en Mara ernaast. Het is net als een hondje uitlaten en ideaal.
Mara vind dat lijntje niet erg want daarom ka nze lekker meelopen zonder continu hand vast te houden of in de wagen te zitten.En niet de straat op rennen!!

Succes ermee!

@8juli2010 Al bevallen??? wat is het geworden? ik ben 29-2-2012 bevallen van mijn 2e dochter
 
Hoi Sweetwicca,

Ik ben gisteren bevallen van een prachtige dochter. Ze heet Saar (Janneke). Ben in ruim 2 uur bevallen een echte turbo bevalling. Gelukkig is alles goed met mij en Saar.

Groetjes
 
hoi hoi.

Ik ben 24 april bevallen van ons 2de kindje. Vandaag voor de 1ste keer gewandeld met onze 2 kids. Wij hebben een wagen van phil en teds gekocht via marktplaats. Wij wilde geen super brede wagen en dat lange leek ons ook niets. Nu licht de baby als het ware onder de oudste. Ik vind het ideaal, ook neemt de wagen niet meer ruimte in beslag dan een gewone wandelwagen.
Succes in ieder geval!

groetjes
 
Ik ben in september '11 bevallen van onze tweede. Er zit 15 maanden tussen de kindjes. Ik heb een duowagen die ik gebruik voor de langere afstanden. Ik heb een Easywalker Duo, hele fijne wagen, past door de meeste deuren en is fijn inklapbaar. Voor de korte afstanden gebruik ik mijn Mutsy 4-rider met meerijdplankje. De oudste (22 maanden) vind het geweldig om daar op te staan, dus voor korte afstanden is dat ideaal. Overigens, marktplaats is een hele fijne plek om dit soort dingen aan te schaffen voor kleine prijsjes.
 
@ Esk

ja he, onze hele inboedel komt daar onderhand vandaan.
wat nou crisis, ik doe het wel op zijn mp's
zo kwam ik er ook achter dat er een duo-zitter voor onze wagen bestond.
maar jij hebt ongeveer dezeldfe wagen als ik, maar hoe zit dat als je een plankje erbij hebt?

moet zeggen met dit mooie weer dat het "hondenlijntje" ook heel fijn is hoor, Mara heeft een hekel aan handje vasthouden en wil vrij zijn. nu kan ze lekker lopen terwijl ik de wagen duw.en het ziet er zo schattig uit als ze rent met die wapperende vleugeltjes hahaha
 
Terug
Bovenaan