wandelwageninzet

Hoi,

Wij hebben een mutsy kinderwagen en de wandelwageninzet daarvan kan vrij plat. Wij gingen op vakantie toen Ryes 3 maanden was en ik had geen zin om heel die reiswieg mee te nemen in het vliegtuig. Dus Ryes ligt al vanaf 3 maanden in de wandelwageninzet. Eerst nog wel met zijn gezichtje naar mij gericht, maar omdat ze in het vliegtuig gesmeten hebben met het onderstel is 1 voorwiel afgebroken en heb ik nu een driewieler ipv een vierwieler (wordt natuurlijk wel geclaimd bij de vliegtuigmaatschappij), en om het gewicht een beetje te verdelen ligt Ryes nu gewoon met zijn gezicht naar voren. Ik heb wel de hoes van de zak er op liggen, zodat hij niet zo hard ligt. Hij vindt het super!

Groetjes,

Jessica

Oh, misschien een tip voor als de wandelwageninzet nog een beetje te groot is: ik had er de verkleiner van de maxi cosi ingelegd. Dat ging echt goed!

Groetjes,

Jessica

Hoi,
nou hier ook al een tijdje de inzet hoor. Want Quinn ging zich draaien in de bak. Het werd echt link. Het gaat prima in de wandelwagen zo. Wij hebben er trouwens de onderste helft van een voetenzak in liggen. Dat is behoorlijk dik en daardoor ligt het lekkerder en passen de riempjes beter.

Fleur ligt ook nog in de wagenbak, ligt vaak om te draaien en met haar hoofd over de rand, echt een grappig gezicht, maar in de wagen inzet heb ik haar ook nog niet. Ze is nu bijna 8 maanden, maar vindt haar nog te klein (61.5 cm) dus ik wacht ook nog even. Maar als het zover is, dan vindt ik de tip hierboven van de cosi inzet of onderzijde van de voetenzak een goede tip om te onthouden, zitten ze toch wat vaster.

ik heb er nu een buggie naasrt gekocht omdat hij nog vaak lekker slaapt in de bak vond ik het zonde de bak al weg te doen. de buggie gebruik ik voor korte stukjes en op verharde wegen, tot nu toe is dit een sucses

boas zit korte stukjes,op visite en met winkelen in   de buggy.als we de hele dag de hort op zijn gaat hij nog in de bak,dan kan hij beter rusten en slapen.de bak is wel volledig gevuld met boas,maar het gaat nog prima.
groetjes karin

Het is echt zo'n tussenmaatje voor de wagen. Net wel, net niet.

Die tip van de MaxiCosi verkleiner is wel een goeie! Ga ik gelijk vanavond proberen!!! De MaxiCosi is ook bijna niet te tillen, dus wat mij betreft liever de wandelwagen. Ben benieuwd of het werkt...

Hallo meiden

Mick lag met 4,5 maand in de wandelwagen ,omdat ik hem toch nog wat te klein vond voor de wandelwagen maar alweer te groot voor de wagenbak heb ik bij een babyspeciaal zaak een wandelwagen verkleiner gekocht heerlijk zacht en aan 2 kanten te gebruiken een katoenen kant voor de zomer en een fleece kant voor de winter hij is van het merk red castle echt een ideaal ding! Misschien een mooie oplossing voor de hummeltjes die eigenlijk nog te klein zijn voor de wandelwagen en alweer te groot voor de bak.                            
                                                              groetjes natasha

Terug
Bovenaan