waneer huisats?

A

Anoniem

Guest
Hoi!
Mijn zoontje is sinds een week niet lekker. Last van zijn darmen... huilerig...niet lachen... snotterig... en hoest veel. Ik heb het idee dat hij ook wat benauwd is, maar ik hoor hem niet roggelen.
Hij heeft steeds wat verhoging. Zijn hoogste temp gisteren was 38.5.
dus niet heel erg... maar toch!
Ik twijfel ik naar de huisarts zal of niet. Ik ben bang dat ze me snel een zeur vinden!
Ben al eens vaker voor niks geweest! Wat zouden jullie doen?
Groetjes van een (over) bezorgde moeder!

Als het jou geruststelt is het al een bezoekje aan de huisarts waard vind ik.........
Lekker bellen dus........
Een week lang verhoging is natuurlijk niet heel erg, zolang hij goed drinkt. Er heerst ook nog steeds van alles, ik ben ook al een week niet lekker.....maar goed, bij die kleintjes is het een ander verhaal.......
Dus nogmaals, als het jou geruststelt is het al een bezoekje waard.......
Sterkte er mee en ik hoop dat hij snel opknapt!!

Ik zou meteen bellen! Beter te veel gecontroleerd dan te weinig toch.

Ik weet niet hoe oud jouw kleine is, maar ik werd vanochtend zelfs met mijn jongste doorgestuurd naar het ziekenhuis omdat hij koorts heeft. Maar goed hij is 11 weken en dus nog erg klein.
Ze namen me heel serieus en hebben zijn bloed en urine gecontroleerd. Niks aan de hand gelukkig...maar wel fijn dat het even gecheck is.

Zou dus gewoon bellen als ik jou was!

Hier is ook alles en iedereen aan het kwakkelen hoor dus het is ook de tijd van het jaar.

Sterkte er mee.
Mama3007

Bedankt!

Ik ga maandag toch maar bellen. Hij drinkt vandaag ook bijna niet.
Ik las ook over het rs virus. Daar lijkt het erg op.
Het is een hoopje ellende...en dan breekt je moeder hart toch wel een beetje.
Moet nu ook denken aan al die kinderen die "echt" ziek zijn.
Ziekenhuizen liggen altijd vol...je hoort zo veel naars...vreselijk...
dan mag ik echt niet klagen.

Groetjes!

Hoihoi,

Wij zijn met Evy ook al 2 keer naar de h.a. geweest in de afgelopen 4 weken. Ze blijft ook maar verkouden. Heeft gelukkig wel geen koorts.
Onze huisarts zei tegen ons, dat als ze 2/3 dagen koorts hebben en/of minder dan de helft eten/drinken, we meteen weer aan de bel moeten trekken.
Hou je kleine goed in de gaten, anders even langs de huisartsenpost.

Beterschap
Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Ik zou zeker ook even de huisarts bellen. Zij beoordelen dan of het nodig is om jullie zoontje te onderzoeken.

In ieder geval veel beterschap. Hopelijk knapt hij snel weer op en is het niets ernstigs.

Groetjes,
Susan

Ik heb net met de huisarts gebeld en gelukkig kan ik morgen terecht - wij wonen in een vinexwijk met soms 1-2 weken wachttijd op een afspraak met de ha......Celeste is nu een week verkouden en ik ook zo een beetje. Sinds vrijdag ben ik goed ziek en misselijk en ben bang dat ik keel en ooronsteking krijg. Celeste is nu 5 maanden en krijg nog volledig bv dus antibiotika is geen optie ben ik bang....Hopelijk heeft de ha een wiondermiddel voor ons voor dit is echt geen gooed begin aan 2009......Celeste is nog niet buiten geweest dit jaar.

Zielijke groeten

Mor74

Hoi

Ben je nog naar de huisarts geweest? of gaat het inmiddels alweer beter?

Mijn zoontje is ook al ruim een week aan het hoesten en alles (hoestdrankje/neusspray).
Vandaag maar naar de huisarts geweest en was toch niet helemaal goed.
Vond hem ook erg benauwd klinken..
Hij heeft nu een inhalator en moet donderdag weer terug komen.
Het kan ook het RS virus zijn.
Alleen als ze dat hebben kunnen ze er verder niks aan doen.

Beterschap!
xx

Terug
Bovenaan