Waneer is je kindje echt om op te vreten?!!! TOP 3:

Oke, ik zal beginnen (En echt maar 3 hé. Ik weet het, de lijst kan nog veel langer gemaakt worden!!)

Op 3: Als Jarno net uit bad (of onder de douche) komt en in zijn slaapzakje heerlijk
doezelig is en dan lekker rustig bij je zit om wat te knuffelen! (Het is een druktemaker en helemaal geen schoot-kind, dus dan neem ik het er ff van!)

Op 2: Als 'ie weer iets nieuws heeft geleerd. Zoals laatst toen hij voor het eerst zijn knietjes al onder zich trok en met z'n kontje de lucht in lag. (Zoóóó'aandoenlijk!!)

Op 1: Na de 6:30 voeding slaapt hij nog even bij ons in bed. Als hij dan om een uur of 8 wakker wordt, ligt hij zo gezellig te brabbelen, kirren, pruttelen, enz..... dan kan ik hem wel helemaal plat knuffelen!!

Wat is jullie top 3?

Groetjes Lien, mama van Jarno (5 maanden)

Als hij:

1) schaterlacht
2) zich met zijn handjes aan mij vastklampt en zijn hoofdje in mijn hals legt
3) 's ochtends vroeg na de voeding in bed tegen mijn borst in slaap valt.

Leuk topic!

Op 3: Als ze me heel ernstig aankijkt, dan even babbelt en de grootste glimlach van de wereld produceert.

Op 2: Als ze 's morgens na het drinken heerlijk tegen me aanligt.

Op 1: Zo schattig: als ik haar 's avonds voor de laatste voeding wakker maak, twee heel kleine oogjes, haartjes warrig, rode wangetjes en heerlijk in haar slaapzak .

Groetjes van Ruth

Als Joey net uit bad komt en ik hem in zijn cape wikkel en samen met hem voor de spiegel ga staan, waar hij dan met een tevreden blik naar zichzelf kijkt.

Als Joey wakker wordt en ik hem uit bed ga halen en hij me  dan een heel tevreden glimlach schenkt.

Als hij om zes uur wakker wordt en gewoon stil blijft liggen wachten tot mama hem om half zeven komt halen.

Als...

Als...

Als...

Etc.

Heerlijk, heerlijk, heerlijk om te lezen dit!

Hier mijn top 3:

1.        Als ze wakker wordt na een slaapje en ik til haar uit bed: dromerige oogjes, mary poppins-roze wangetjes, en dan krult ze zich echt nog even helemaal tegen mij aan. Die zachte haartjes, dat zachte 'ge-mmmmm', heerlijk!

2.        Als ze de slappe lach heeft, wat sinds 2 weken steeds vaker gebeurt. Ze schaterlacht dan, meestal met 2 vingers in haar mond, in de hoop dat je teruglacht. Dat doen we uiteraard (probeer maar eens niet te lachen) en dan gííííeeert ze het weer uit. Heerlijk.

3.        Als we 's avonds voor het slapen gaan nog even bij haar gaan kijken. Dan ligt ze zo rustig, zo ontspannen. Dan heb ik mijn man naast me, de mooiste en liefste dochter ter wereld in dat bedje en nu ook nog een kindje in mijn buik en dan voel ik me de gelukkigste vrouw op aarde. Het is dat dat ledikantje zo klein is, anders zou ik erbij kruipen en mijn man aan de andere kant...heerlijk!

Groetjes,

Eveline

super topic!!!
ik had het koud maar wordt hier helemaal warm van!

als senna 's ochtend wakker wordt en je aankijkt met die grote blauwe ogen, zich dan nog ff uitrekt (mmmmmmm), en dan de grootste glimlach die er is produceert....

als hij de fles opheeft en heerlijk in mijn armen ligt te slapen en zich   met dat kleine lijfje lekker tegen me aandrukt

en als hij uit bad komt, met die lekkere kleine billen van hem in de badcape en dan nog helemaal rozig bij mij op schoot zit om een boekje te lezen en ff te knuffelen voor hij naar bed gaat.

en eigenlijk nog zoveel meer momenten!!!!!

liefs marijke

oh jee, keuze genoeg uit mooie momenten:

1) als hij schaterlacht (bijv als we hem vrij onbenullig instoppen en het matras opschudden terwijl hij er op ligt)

2) als hij heel moe met zijn dikke vuistjes in zijn ogen gaat wrijven en "muh muh muh"geluidjes maakt.

3) als hij na de late borstvoeding bijna in mij probeert te kruipen en dan in slaap valt (zijn gezichtje bijna in mijn borst duwt, armpje over de borst, beentje over mijn   been, bolle buikje tegen mijn buik)..

Leuk idee!

Wanneer Stijn zich druk maakt, omdat hij de fles niet snel genoeg krijgt. En als hij dan de fles in zijn mond heeft, zucht hij diep en begint te tanken!

Wanneer hij me met een lach aankijkt wanneer hij in bad ligt!

Wanneer hij  bij zijn papa op schoot zit en ze mij allebei een grote lach geven!

groetjes,
Kiki (mv Stijn bijna 20 weken)  

Terug
Bovenaan