Waneer is je kindje echt om op te vreten?!!! TOP 3:

Als Quinn op het aankleedkussen ligt, naar me lacht en zijn voeten in zijn mond probeert te stoppen.

Als Quinn op de vloer rondtolt, rolt, opdrukt en ondertussen naar me lacht en kijkt of ik het wel heb gezien.

Als Quinn met papa aan het stoeien/knuffelen is en ze samen heel veel plezier hebben.

Groetjes Veerle

Als hij moe is en voldaan na de laatste fles zijn armpjes stevig om me heen slaat en zijn gezichtje in mijn nek legt, alsof in mij wil kruipen.

Als hij breed begint te glimlachen en enthousiast gaat spartelen als hij weet dat hij opgepakt gaat worden. Als hij kon praten dan zei hij: jippie!!!

Als hij opschoot zit en ik liedjes zing terwijl ik hem beweeg (op, neer, links, rechts..), dan knabbelt hij op zijn vingers maar kijkt me aan met zo'n guitige blik, vol plezier...

Zucht. Zwijmel, zwijmel....
Heerlijk topic hoor!

Groetjes, Karin

3)
als boas lekker bij mijn man op de arm hangt en lief ligt te glimlachen,naar mij of mijn man

2)
als hij op zn zij slaapt

1)
als mn hondje boas een speeltje komt brengen.dan ligt hij helemaal in een deuk.tegenwoordig begint hij al te lachen als hij de honden ziet.

top3 van de papa van marielle en vera:

1) als Vera het gezicht van papa loopt af te lebberen
2) als ze in het grote bed ligt en papa t-shirt pakt om aan te ruiken
3) als Vera praat met Marielle

top3 van de mama van marielle en vera:

1) als ik haar uit bed haal en ze ziet me, krijg ik een schitterende glimlach
2) als ze de borst met 2 handen vasthoudt tijdens het drinken
3) alsik haar warme lijfje tegen me aan voel

hoi hoi

wat een leuk idee dit

hier komt mijn lijstjes\

1  :       als ik kussies in de lucht geef en ze probeert me na te doen en krijgd daarna een schatter lach

2;    als jayla volop tegen haar pop aan het praten is en echt hele verhalen heeft

3 ; als ze lekker tegen me aan legt en me gezicht pak en haar mondje helemaal tegen me wangen aan drukt   en met haar hoofdje op me schouder gaat leggen

en zo kan ik wel doorgaan tot de 1000

groetjes mariella

leuk idee;-)

1 als hij smorgens ligt te gieren en te brabbelen dat hij naast ons wil liggen

2 als hij uit bad komt en dan heerlijk geknuffeld wil worden

3 altijd die eeuwige glimlach op zn bekkie als ie wakker word

en zo kan ik er nog wel 1000 opnoemen

liefs Corina (Renzo 6 ½maand)

Terug
Bovenaan