waneer vertellen?

hallo allemaal,
ik ben nieuw hier ben inmiddels 5 week zwanger van mijn 2e kindje...
heb even een vraagje bij hoeveel weken hebben jullie het aan ouders, vrienden, en op het werk verteld?
ik weet namelijk niet zo wanneer ik het zal doen. kan namelijk erg moeilijk mijn mond houden...
 
Ik kan mijn mond dus ook niet houden en heb het meteen verteld... Was 4 weken en een paar dagen...

Heb dat bij mijn vorige zs ook meteen gedaan. Ik wil namelijk ook iemand hebben om op terug te vallen mocht het onverhoopt mis gaan...

Groetjes Miranda
 
ik ben ook zwanger van de 2e, nu 9 weken..Een paar mensen weten het, we willen het na de echo van 10 weken gaan vertellen..
Alleen het probleem is dat ik veeeeeel sneller groei dan bij de 1e..
 
Ik heb beide keren pas ruim na de echo, met 11/12 weken het verteld aan mijn familie en pas met 14/15 weken aan iedereen verder. Ik wou gewoon graag die eerste onzekere 3 maanden door komen en ik had geen zin om achteraf iedereen te moeten vertellen dat ik een miskraam heb gehad. Mijn ouders natuurlijk wel, maar dat gaat voor de rest niemand wat aan.
 
Ik heb de vorige keer een miskraam gehad en toen heb ik wel wat vriendinnen verteld dat het mis is gegaan, dusse een aantal vriendinnen weten nu al dat ik weer zwanger ben. Mijn ouders en schoonouders gaan we het vertellen als we de eerste echo hebben gehad (bij 7 weken) en de rest weet ik nog niet....
 
Hoi hoi,

ik vond het ook erg moeilijk om het stil te houden hihi
Maar we hebben het met 6 weken verteld aan onze ouders, met bijna 9 weken na de echo aan mensen die dicht bij ons staan. En deze week hebben we het bekend gemaakt aan de rest, die het maar weten wil. Maar zit nu in mijn 12de week. Mijn werk weet het nog niet, dit omdat ik wacht op een contract verlenging. Ben bang dat als ik het voor die tijd zeg dat ze mijn contract niet verlengen. Dus nog even een week of 2 mijn mond houden.

groetjes
 
onze ouders weten het al sinds we het test hebben gedaan.
en de meeste mensen het ook.
Ik ben in verwachting van mn 2e kindje. en ik groei al... Nou mensen zijn niet gek hoor. Ik ben zelf super slank. en ze zien het al aan me dat ik zwanger ben.. Ik ben pas 6 weken..
 
Hoi Ilse, dat heb ik dus ook! Ik ben ook 6 wkn zwanger van mijn 2e en erg slank maar begin voor mijn gevoel ook al een aardig buikje te krijgen!
Het schijnt bij een 2e allemaal wat sneller uit te dijen!

 
Terug
Bovenaan