waneer vertellen?

ja dat is dus bij mij ook het geval ben dan nu 5 week maar heb idd het idee dat mijn buik behoorlijk sneller dikker word bij de 2e nou wie weet krimpt hij na tijd bij de 2e ook allemaal weer wat sneller haha (zal wel niet)
we hebben besloten aankomend weekend het aan onze ouders en broers en zussen te vertellen. en goede vrienden gaan we het vertellen. dan hebben we ook mensen om op terug te kunnen vallen stel dat het mis zou gaan.
hoop niet dat dat nodig zal zijn maar goed je weet het nooit.
 
Ook wij gaan het zondag aan onze ouders vertellen, maandag ben ik 6 weken zwanger, dan is ook onze trouwdag, dus we hopen dat ze het niet van tevoren verwachten. We willen het tot de echo met 9,5 week geheim houden, maar ook bij mij begint mijn buik al te groeien, ook hier de 2de, echt gek!!
 
Ook wij gaan het zondag aan onze ouders vertellen, maandag ben ik 6 weken zwanger, dan is ook onze trouwdag, dus we hopen dat ze het niet van tevoren verwachten. We willen het tot de echo met 9,5 week geheim houden, maar ook bij mij begint mijn buik al te groeien, ook hier de 2de, echt gek!!
 
Terug
Bovenaan