Waneer voelde jullie voor het eerst de baby

Bij mijn eerste voelde ik het ongeveer rond de 20 weken en nu bij de tweede bij 15 weken. Bij de tweede weet je vaak wat je moet voelen en ook ligt het indd aan de ligging van de placenta. Als die meer voor ligt duurt het vaak even wat langer. Nu bij de tweede ligt het achter dus verklaart ook waarom ik het nu eerder voelde. Mijn vriend voelde het nu ook al rond de 17-18 weken. Is dus allemaal normaal en niks om je zorgen over te maken.

Maak je geen zorgen ik voelde pas met ruim 19 weken mijn eerste terwijl mijn placenta niet in de weg lag. Nu mijn tweede voel ik sinds 17 weken zo af en toe.. hopelijk snel vaker want ik vind het voelen van de baby toch wel het allerleukste van de hele zwangerschap

Hi ik voelde met 16 weken een blubje. En daar is t tot nu toe bij gebleven.
Ben nu 18 weken en voel niks. Mijn placenta zit tegen de buikwand dus dat zal de reden zijn.
Wel heb ik een Angelsound (doppler) en kan dagelijks het hartje horen. En moet soms even wachten tot ze de juiste kant op gezwommen is, en dat zwemmen hoor je dan ook. Erg grappig.
Ik hoor het hartje namelijk alleen van de zijkanten omdat ik in het midden vanwege de placenta alleen mijn eigen hartslag kan horen.

Terug
Bovenaan