Waneer weer testen.....

Weer zoiets raars.
Heb net even m'n temp opgenomen is het, 37,7.
Ik heb nooit een temp van boven de 36,9.
Het gaat er nu allemaal wel erg op lijken he?
Liefs van Marieke
 
Marieke,



ik hoop echt voor je dat het raak is, maar een hoge temperatuur overdag gemeten zegt helemaal niets.



Wacht gewoon het bezoek van de gynaecoloog af, misschien maakt hij wel een echo.



Sterkte en ik zal voor je duimen

Miep

 
Pff, vandaag zit ik al op dag 40 dagen, en nog steeds niet ongesteld.
Vanochtend ging ik naar het toilet en toen kreeg ik verschrikkelijke krampen helemaal onderin m'n buik.
Was echt heel vervelend en hield nog even aan.
Ik kon er bijna niet van lopen, dus ik dacht dat ik echt ongesteld werd.
Maar nee hoor, nu nog steeds niet.
Wie heeft dit ook weleens gehad van dat soort krampen?
 
Hoi marieke
Nou ik zal me ff voorstellen hahahah ik ben eefje en ben nu om precies te zijn 11 dagen overtijd ik heb inmiddels al 4 testen gedaan ,ik heb al 2 kids en kn dus de symptomen en dit alles heb ik moe eet veeeeeeeeel chagereinig en emotioneel pijnlijke borsten en ja ik heb ook wel regelmatig de hik heb ik anders nooit en krampen in mijn onderbuik vooral snachts ik slaap ook slecht maar hoe ik ook test ze blijven negatief .
Nu heb ik vrijdag een afspraak bij de dok gemaakt want dan ben ik 16 dagen overtijd kan hij eens kijken waar het aan ligt ,normaal was ik dan gewoon zwanger en niets anders dus laten we daar maar vanuit gaan hahahahah .

En ik hoop voor jouw hetzelfde en denk er niet te veel aan dit kan ook een hoop tegen werking geven gewoon doen zoals je altijd doet lol is moeilijk ik weet het maar het schijnt beter te zijn hahaha.

Nou groetjes eefje
 
Hoi,

Ik had pas met 9 dagen een positieve test. Ik had ook op een gegeven ogenblik heel veel kramp en dacht echt ongi te worden. Maar niets is minder waar ik ben zwanger. Ik hoop dat jij ook snel een positieve test krijgt.

Gr. Daan
 
Hoi Marieke en Eefje,

Wat ontzettend spannend voor jullie. Maar je zou eens met een clearblue (digitaal) test kunnen testen? Deze staan erom bekend dat ze extra sensibel zijn en bij een lagere HCG gehalte al reageren. Ik heb beide keren ook deze testen gebruikt en de eerste keer al 1 dag voor mijn NOD (helaas is dat een miskraam geworden) en de tweede keer al 4 dagen voor mijn NOD positief!!

Maar als het te lang duurt idd gewoon naar de HA gaan.

Suc-6
Liefs Nanda (5wk 1dg)
 
Terug
Bovenaan