Sorry dat ik jullie er weer mee lastig val. Maar ben nu echt de wanhoop nabij. Vandaag naar de kinderarts geweest met Koen. Hij kan nog steeds niks verdragen van bijvoeding. Slapeloze nachten, kindje met veel pijn. Moet nu over twee weken terug en als het dan nog niet verbeterd is, worden we eindelijk doorgestuurd. Ze heeft nog even naar zijn hoofd gekeken, omdat het bijna niet meer groeit. Met zijn lengte zit hij ver boven normaal, gewicht op de middenlijn en hoofd ver eronder. Dus er zijn nu foto's gemaakt. Heb op de afdeling radioloog nog even heel duidelijk gemaakt dat er heel goed naar gekeken moet worden ivm de grove fout bij Tjerk. Werden er gelijk wat extra gemaakt. Maar heb al gezien dat zijn fontanellen dicht zijn.... Ik mocht meekijken en dat gaf wel een goed gevoel. Nou neemt de kinderarts geen enkel risico meer en stuurt ongeacht het oordeel van de radioloog de foto's door naar Rotterdam. Ik begon net die operatie van Tjerk te verwerken. Maar goed, we weten nog niks zeker.
Voor de rest gaat het met Tjerk erg goed. De grote gaten die in zijn schedel zijn gemaakt beginnen al voelbaar minder te worden. Koen ontwikkelt zich zeer snel en gaat al staan met z'n 8 maanden. Tjerk plast op de wc. Poepen nog niet en het potje is niet interessant. Haha.
En ik? Ben zo ontzettend toe aan een beetje rust. Zit er echt doorheen en sta op de automatische piloot.
Voor de rest gaat het met Tjerk erg goed. De grote gaten die in zijn schedel zijn gemaakt beginnen al voelbaar minder te worden. Koen ontwikkelt zich zeer snel en gaat al staan met z'n 8 maanden. Tjerk plast op de wc. Poepen nog niet en het potje is niet interessant. Haha.
En ik? Ben zo ontzettend toe aan een beetje rust. Zit er echt doorheen en sta op de automatische piloot.