wanhoop

heerlijk meid, ff lekker een nachtje met zijn 2-en!
een beetje rust voor jullie..en die kids zullen zich prima vermaken met oma.

en wat betreft Koen... op je strepen staan en idd ALLES opschrijven en laten zien dat waarom je door verwezen wil worden, want je intuitie betreft je kinderen heeft altijd gelijk.

succes!

Jee heftig zeg. Dan heb ik helemaal niks te klagen hier, op die heftige buikkrampen van Lisa na.
Veel sterkte en ik hoop dat jullie een leuke nacht met z'n tweetjes hebben gehad!

@cass builkrampen is ook heel heftig. Dan sta je even net zo machteloos als ik. En ja we hebben erg genoten van ons nachtje weg. Wat was ik daar aan toe zeg. Een absolute aanrader. Even tijd gehad om te ontspannen en tijd voor ons samen.

Dat klopt, buikkrampen van Lisa zijn een ramp! Van de week heeft ze voor het eerst worteltjes gehad. Wat een ellende!! Ze heeft de dag erna echt gekrijst van de pijn. Ik lag naast haar te janken omdat ik haar niet echt kon helpen. Je bent echt machteloos.

Fijn dat jullie genoten hebben! Wij gaan ook een nachtje met zijn tweeen weg als ik geen bv meer geef.

Zo gaat het dus bij ons iedere dag en nacht met krijsen. En hij is inmiddels 8,5 maanden oud. Ik heb ook regelmatig mee gehuild hoor. Niks om je voor te schamen. Het is wel je kind dat pijn heeft.

Terug
Bovenaan