wanhopig

A.U.B ZWANGEREN BEN HEEL WANHOPIG PROBEER AL 1JAAR ZWANGER TE RAKEN MAAR ZONDER RESULTAAT TIJDENS HET KLUSSEN GA IK ALTIJD BOVEN MIJN MANNEKE HEB VAN EEN VRIENDIN GEHOORD DAT ALS JE ZWANGER WILT RAKEN JE MAN BOVEN JE MOET. ZIJN ER MENSEN DIE OOK altijd BOVEN DE MAN GAAN EN TOCH ZWANGER ZIJN GERAAKT.BEN ZO WANHOPIG JULLIE ZIJN MIJN HELDEN ALS JULLIE ADVIES VOOR MIJ HEBBEN.WIJ VINDEN HET BEIDEN PRETTIG ALS IK BOVEN HEM LIG,MAAR ALS IK HIERDOOR ONMOGELIJK ZWANGER KAN RAKEN LAAT HET MIJ WETEN,IK SMEEK JULLIE VOOR ANTWOORDEN BEN VURIG OP ZOEK NAAR ADVIES.
GROETJES MALIKA
 
Hoi,

vind je het niet de moeite waard om eens een paar maanden (alleen tijdens de vruchtbare dagen) onder te gaan.
Wat bij mij denk ik de truc deed was een orgasme ná de daad(werd het kostbare goedje naar binnen gezogen)
Ik ben nu 25 weken!!
heel veel succes ermee.

Jeanette
 
Hoi,

Het standje moet echt niet uitmaken. Spermacellen blijven een paar dagen leven en vinden zelf de weg naar je eileider. Maar bij twijfel kan je natuurlijk eens gaan afwisselen van standje. Maar als je al een jaar bezig bent zou ik je adviseren eens met je huisarts te praten. Misschien heeft hij een verklaring of wat tips.... In ieder geval Succes ermee.
 
in mijn boek van school hoofdstuk vruchtbaarheidsproblemen moet je juist onder liggen. Gewoon saaie stand. Bij het klaarkomen gaat de sperma zo diep mogelijk naar binnen. Daarna nog even 10 minuten blijven liggen en plassen. En dat in je vruchtbare periode, meestal 1 dag voor de eisprong beginnen en dan om de dag.

succes
 
Sorry hoor, maar nu zie ik je al meerdere keren dezelfde vraag stellen, volgens mij zit je de boel gewoon voor de gek te houden, ben je één of andere grapjas.
Want als het serieus zou zijn, zou je zoiets niet vragen voor de zoveelste keer, maar het gewoon lekker eens even zelf uitproberen!!
 
hoi, wij sluiten onze vrijpartij altijd af met ik zittend boven op hem. En ik was heel snel zwanger. Misschien helpt het inderdaad wel, dat ik meestal wel een orgasme krijg, en dan komt het goedje wel al verder...
In elk geval veel succes, en blijf er van genieten!!
 
Terug
Bovenaan