wanhopig

hoi
Ik heb in een boek gelezen dat de meest vruchtbare houding op z'n hondjes is, en na de daad idd een orgasme en 10 minuten in de zelfde houding blijven zitten. Dus op je knieen en evt je hoofd op een kussen laten rusten. Bij mij heeft het 2 keer goed gewerkt haha.
Succes
 
Tja de zwaartekracht werkt natuurlijk beter mee als jij onder ligt en je heupen iets naar boven hebt gekanteld. Maar helemaal niet zwanger kunnen worden omdat je boven op hem zit. (ben zelf nu nl bijna 8 weken zwanger en mijn man ligt ook altijd onderop!)
Wat wel helpt is misschien het op zijn hondjes op het eind te doen. En dan na de sex, een paar min. te blijven liggen met je bibs omhoog.
Succes
 
Hoi Malika,
Ben nu voor de derde keer zwanger, en alle drie de keren lag ik boven.
Als je je echt zorgen maakt om de houding, kun je wel erna nog op je rug gaan liggen en een orgasme kan je ook helpen, maar wij echt, wij doen het op allerlei manieren behalve missionaris, dus dat zou niet nodig hoeven zijn.

Succes,
Michelle.
 
hoi malika
ik denk dat het bakerpraatjes zijn dat je met een bepaald standje zwanger kan raken , misschien moet je ovulatie testen gaan halen ikw eet nie of je het wel eens geprobeerd hebt , maar het schijnt te helpen ik heb het zelf nooit gedaan ik heb er 2 en half jaar over gedaan ben nu zwanger van me 2e kindje dus kan die wanhopig heid goe dbegrijpen veel sterkte ermee
 
Hoi Malika,

Wat ook werkt is dat jij klaarkomt na hem. Of beter nog: jij eerst, dan ben je goed doorbloed, dan hij, en dan jij weer, dan trekt je baarmoeder samen en wordt het zaad makkelijker opgenomen. Ik ben 2x in 1x zwanger geraakt,

veel succes,

Aisha
 
Terug
Bovenaan