wanhopig

Ik heb de babykamer van me kleine van Babydump .
Was zo happy met de kleur etc . Nu zitten er met de dag scheuren in het lijkt erger dan tweedehands .

Ik heb met de winkel gemailt ze geven aan dat daar geen garantie op zit dat dit gebruik en stoot schade is ?? Ook wordt het niet meer geleverd omdat het niet meer wordt gemaakt ?? Dus met andere worden pech !

Het allerergst is dat de bovenkant van de ledikant aan het scheuren is en ben bang als . Me kleine het ziet de stukjes is zijn mond gaat doen . Bedek het nu met zijn hemeltje . En uiteindelijk moet het met tape of zo beplakt worden dit kan toch niet !

Tips aub wanhopig ..

Ik zou er foto's van maken en dit naar de Babydump sturen, dat moet echt niet kunnen na een jaar!

Mocht je daar uiteindelijk niets mee opschieten, dan heb ik ooit randen gezien voor kinderen die boven in hun ledikant bijten...ik weet niet hoe het heet of waar je het kan krijgen, maar op internet is het vast te vinden. Je kunt dat over de bovenrand van het bed bevestigen volgens mij....

Even met de fabrikant van het bedje mailen en kijken hoe ze hierop reageren. Anders ook info inwinnen bij het juridisch loket.

Hoop dat het via de fabrikant wel lukt.

Ik heb ook mijn spullen van babydump maar ik heb nog nooit problemen met ze gehad hoor, ik had twee foutjes in het kamertje zo was er bijvoorbeeld een deurknop van de commode kleiner dan de andere (ik heb grote vierkante dus valt op) toen kwamen ze er een nieuwe opzetten. Dit juist toen ik aan het bevallen was dus heb het niet gezien en die was ook kleiner dus nog hetzelfde probleem. Ik heb 2wkn later gemaild en ik kreeg zo vier nieuwe knoppen toegestuurd. Kamertje ziet er trouwens nog als nieuw uit.
Ik zou nog een keer bellen misschien heb je dan iemand anders aan de lijn en zegt die iets anders. Van welk merk is je babykamertje? Anders proberen of je zelf de fabrikant kan bellen. Want dit is niet normaal. suc6!

Aan de hand van het merk, bijvoorbeeld twf dan google je op fabrikant twf meubelen en dan kom je op de site van www.twfeurope.nl de leverancier en daar kun je dan je vraag/klacht stellen. Suc6!

Terug
Bovenaan