wanhopig

En is het gelukt?? Flink zeuren hoor, mijn ervaring is dat de lastigste en vervelenste klanten vaak wel hun zin krijgen of gedeeltelijk. (ik werk in een winkel)

ik kreeg uiteindelijk een mail van bel even op voor een oplossing . Belde dus terug en bieden cado bon van 75 euro aan . Ik zeurde daarvoor flink ze blijven aangeven dat de kamer bijna 1 jr oud is en dat dit kan komen door gebruik ervan .

De bon zal wel gebruikt moeten worden in hun zaak .

Ik was zo moe na het gesprek en had wat anders verwacht . Ik had ook gedreigd dat ik dus met de geschillen commissie ga schrijven vandaar dat ze mij terug mailden met bel even op.Want ze hadden al aangeven we kunnen niks voor je doen . Ik heb na het gesprek aangegeven dat ik ga nadenken wat ik ga doe . Ik kan natuurlijk van die 75 euro geen kamer kopen . De kamer heet Matrix . pfff

Wat vervelend zeg en van 75 euro kun je idd geen nieuw ledikant kopen. Misschien kun je er afwerkstrips voor meubel panelen opplakken aan de bovenkant? Meestal is het binnen een jaar toch garantie m.u.v. waterschade, wat staat er op je bon? Als het ouder is dan een jaar valt het meestal wel buiten de garantie en dan zou ik die bon van 75 toch maar aannemen. Suc6 nog.

Terug
Bovenaan