Wannabe moeder

Ik ben vandaag begonnen met het slikken van Foliumzuur
(doen jullie dat trouwens allemaal secuur na de maaltijd, of gewoon wanneer je er aan denkt) en zou het eigenlijk zo leuk vinden als het écht een verassing zou zijn voor mijn vriend (as man) als ik hem vertel dat ik zwanger ben.....
Maar hij vraagt constant ben je al begonnen met die pilletjes, en ben je al gestopt met de pil en en en......

Ik kan het niet doen zodat het dadelijk een verassing is :(
van de ene kant wil ik het samen delen, en van de andere kant, lijkt het me zo leuk om romantisch te vertellen als verassing dat ik zwanger zou zijn, tijdens de huwelijks nacht, of daarna op vakantie.

Wat denken jullie??

ben zelf al een maand gestopt met de pil alleen nog niet begonnen met folium zuur.
denk dat ik dat toch zo maar ff moet kopen.
maar zijn jullie nog niet gestopt met de pil dan?
gr shirley

Nee het beste is om 4 weken voor het stoppen met de pil te beginnen met foliumzuur, zodat je lichaam al wat kan opbouwen

Het duurt ongeveer 4 weken tot er voldoende extra foliumzuur in je lichaam is. Het is dus belangrijk om al 4 weken foliumzuur te slikken op het moment dat je zwanger raakt.
(staat op de website van www.slikeerstfoliumzuur.nl

Ik maak mijn pilstrip nou nog af, en dan begin ik niet meer aan een nieuwe..... maar eerst voldoende foliumzuur opbouwen!

Ben je nou al 2 keer ongesteld geweest shir? of 1 keer?
(nadat je gestopt was met de pil)

ben ik weer ff

ja ik vergeet elke dag weer die rot pillen man wat een ellende haha
dus ik neem ze ook niej op de zelfde tijd in

gr

Hai meiden!
Die donkere urine kan ook komen van te weinig drinken he. Vooral met dit warme weer. Als mijn urine te donker is , weet ik dat ik gewoon weer even wat meer water moet drinken, en minder koffie hihi.
Groetjes!

pff wat een reacties allemaal ............ leuk zeg

Ik ben zo benieuwd of ik snel zwanger zal raken.........

jullie nog iets meegemaakt???

Terug
Bovenaan