Wanneer 's nachts op eigen kamertje slapen?

Onze dochter is morgen 4 maand en slaapt nu sinds 4 dagen op der eigen kamer, hierdoor slaapt zij beter door en ik ook wel hou ik het wiegje nog even op onze kamer mocht ze toch een nachtje wat moeite hebben leg ik der lekker bij ons neer, volg je gevoel hierin! Merkte aan haar dat ze er aan toe was 

Wij hebben onze dochter met een week of 10 op haar eigen kamer gelegd. We hebben haar daar niet kunnen laten wennen omdat wij beneden slapen en we haar ledikant op onze kamer hadden staan. We gingen er allemaal veel beter van slapen. Voordeel was wel dat wij er eiegnlijk s nachts maar 1x uit hoefde voor de fles. 2 weken nadat ze op haar eigen kamer lag sliep ze ook de hele nacht door. Ze is nu 4 maanden en de keren dat we er s nachts uit moesten zijn op 1 hand te tellen.

Ik merk dat ik het ook wel spannend vind om die overstap te maken, terwijl onze kleine al bijna 5 maanden oud is. Tot twee keer toe probeerden we het overdag steeds meer maar werd hij afgelopen maand 2x flink ziek dus hielden we hem bij ons op de kamer. In de nacht moet hij vaak ook even een speentje dus ben benieuwd hoe dat dan gaat zijn.
Houden jullie dan de babyfoon ook naast je? En wordt je daar dan niet steeds wakker van?

Terug
Bovenaan