wanneer 2 flessen?

Hoi allemaal,

Ik weet nog van Tijs (2jr en 9 mnd) en zie nu ook bij Stef dat het eten van de ene op de andere dag ineens kan veranderen. Eten ze vandaag nog geen stukjes, dan kan het morgen ineens wel goed gaan. Stef wilde eerst geen brood. Toen hij eenmaal brood at, begon hij 's ochtends bij de pap te krijsen. 's ochtends ook een boterham en meneer was weer tevreden, dus geen pap meer. Maar stukjes in zijn avondeten wil hij nog niet. Heel af en toe wel wat. Komt vanzelf!

Het schema van Stef (gisteren precies 9 maanden):

8.30 uur 1 snee brood met boter en daarna fles 150 cc + 5 schepjes

10.30 uur fruithap (heel potje met stukjes)

dan slapen tot +/- 13.00 uur

13.00 uur 1 snee brood met beleg en een half uur later 150 cc + 5 schepjes (drinkt hij niet altijd leeg)

15.00 uur liga en diksap (soms drinkt hij 50cc en soms 100cc)

16.00 - 17.00 u slapen

17.30 u  warme maaltijd  en danoontje

19.00 u fles 150 cc met 5 schepjes. Soms drinkt hij hem leeg en soms maar 50 cc.

Maandag op bureau geweest. De arts vroeg niet eens naar wat hij kreeg op een dag. Hij zat weer goed op zijn lijn (vorige keer waren we 2 dagen nadat hij uit het ziekenhuis was, dus een dipje in de gewichtslijn). Hij ontwikkelt zich goed, dus gewoon blijven geven wat hij nu krijgt.

Groetjes,
Susan

hoi ukkepuk

Tarik heeft altijd veel honger gehad,
dus ik had ook altijd voeding voor hongerige baby's nu krijgt hij de ochtend en middag fles standaard, en de avondfles voor hongerige baby's,
En die hoeveelheid trek ik me niks van aan Ik bied het hem gewoon aan en hij drinkt ze schoon leeg alleen die middag fles niet altijd.
moet maandag naar het cb overleg wel even.
groetjes mascha

Hooi,

Hier het schema van jasper bij 7,5 maand

7.00 uur fles 240 cc

9.30 uur fruit meestal 2 stuks

11.00 uur fles van 180 cc

13.00 uur boterhammetje

16.00 uur klein flesje, drinkt meetal 100 cc op

18.00 uur avond maaltijd, groente met rijst/pasta/aardappel/couscous en soms       wat vlees of vis

20.00 uur papfles van 180 cc en daarna slaapt ie door tot 7 uur de volgende ochtend

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan