Wanneer 2e kindje?

hier ook kriebels al sinds de bevalling!ik wou ook ongeveer 3 jaar wachten ivm zelfstandigheid van de oudste.maar al is t nu even erg vermoeiend met de hongerige kleine,ik wil niet lang wachten.aan de ene kant voel ik me een beetje schuldig tegenover boas.hij is er net en nog niet tevreden.aan de andere kant is t voor hem ook wel gezellig.en praktisch..ja..wat betreft het doorschuiven van de spulletjes ja,maar 2 kinderen meeslepen is een hele tour.maar wel een leuke tour.
en ik heb een superbevalling gehad,dat scheelt ook wel denk ik.ik kan me voorstellen dat je na dagen weeen,weeenstormen,knippen en hechtingen de eerste jaren bedankt voor een volgende.
groetjes kari

Nou, bij mij is het al zover. We wilden graag kinderen kort na elkaar dus hadden besloten geen voorbehoedsmiddelen te gebruiken . Was de hele week al niet lekker, grieperig maar ook misselijk en moe...Gisteren een test gedaan en ja hoor....zwanger! Het is wel heel kort op elkaar, mijn zoon zal misschien net 1 jaar zijn als de volgende zich meldt. Wij wilden dit graag, zijn nu toch al druk met de eerste dus kan er nog wel een kindje bij......... Je kan natuurlijk ook wachten maar dan ben je net gewend dat je wat meer vrijheden krijgt en dan meld zich de tweede, ach,.....ieder zijn keus. Overleg goed met je partner want je moet het natuurlijk wel beide willen!!

Hallo,

Ik moet zeggen dat ik er ook over nadenk. Ik heb een fijne zwangerschap en bevalling gehad. Ik ben nog wel 15 kilo te zwaar en mijn conditie is ver te zoeken, maar het is allemaal zo leuk!
Ons meisje (25-10-2006) is zo lief, mooi en leuk. MIsschien gaat een tweede kindje weg tegen vallen en kun je wel zoveel ook van een tweede houden?? DIt is al zo bijzonder..
groetjes,
Sabine

@Kari; nou heb ik wel een super-zwangerschap gehad, maar geen super-bevalling.
Vloledig in stuit, met spoed naar het ZH, ingeknipt en een hematoom.... Maar eerlijk gezegd als 't eenmaal geboren is, intereseert het je geen ene reet.(tenminste bij mij)
Ik reageerde gelijk tegen mijn man: nemen we er nu nog 1 alsjeblieft?? hihihihi.
Ik zou er zo weer voor gaan hoor!!!

quote: B Elanna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-03-2007 19:51:11'));

@Kari; nou heb ik wel een super-zwangerschap gehad, maar geen super-bevalling.
Vloledig in stuit, met spoed naar het ZH, ingeknipt en een hematoom.... Maar eerlijk gezegd als 't eenmaal geboren is, intereseert het je geen ene reet.(tenminste bij mij)
Ik reageerde gelijk tegen mijn man: nemen we er nu nog 1 alsjeblieft?? hihihihi.
Ik zou er zo weer voor gaan hoor!!!

zou niks voor mij zijn,jou bevalling.ik heb echt een superbevalling gehad,2 uurtjes tijd,tijdens het persen bang dat dat brandende gevoel ieder moment nog erger zou worden,volledig in paniek omdat ik bang was dat de vk zou gaan knippen.maar dit was helemaal niet nodig,ik had alleen wat pijnlijke scheurtjes naar boven toe.toen boas er na 5/6 keer persen uit was dacht ik alleen maar:dit durf ik nooit meer!!ik was erg van slag en dacht alleen maar:ik wil zo graag 3 kinderen!durf ik dit nog een keer?
toen ik het had laten bezinken sloeg het om naar:dit viel me eigenlijk nog wel mee,ik had meer pijn verwacht.maar misschien is t een volgende keer wel nodig om geknipt te worden en nu weet ik hoe ik dan reageer.maar  tijdens een goed gesprek met de vk heeft deze me gerustgesteld.als het de eerste keer zo makkelijk ging,is de kans erg groot dat het een 2e keer weer zo gaat.nu,4 weken later heb ik mn bevalling een plekje kunnen geven en besef ik dat mijn bevalling een eitje was waar velen een moord voor zouden doen.ja,het deed pijn,maar op het moment dat ik dacht:meer kan ik niet aan,kwam er ook niet meer.met die herinnering durf ik wel weer.
jij gelukkig ook,ondanks alles.wel dapper hoor
groetjes kari

ik heb 9 maanden lopen verkondigen dat ik eens maar nooit meer zwanger wilde worden en na de bevalling, via ks, ook nog maar.........................ondertussen na 2 maanden ben ik toch wel weer zover dat ik een 2 wil.

Mijn omgeving begint dan lekker te lachen.
ik wil graag van de zomer weer proberen omdat ik ook pas na 2,5 jaar zwanger was van onze dochter.
Misschien nu wel sneller maar toch. en we zijn de jongste ook niet meer.
ik word 35 en mijn man 40 dit jaar.

Maar we hebben een heerlijke en super makkelijke meid en wil er graag een brusje voor proberen te krijgen.

Het kriebelt dus behoorlijk bij mij maar mijn man heeft nog twijfels...................

M'n eerste zwangerschap verliep op rolletjes in de wolken enzo. Alleen de kilo's vlogen eraan. Ik at er flink op los onder het motto ik word toch wel dik, 30kg!
Een wolk van een zoon feb.2005. En ik weet niet meer wanneer maar het kriebelde zeker... april 2006 verwachtte ik m'n derde menstruatie. maar die bleef uit! Jippie, weer in de wolken. Maar de zwangerschap totaal anders. Geregeld misselijk, en in de 5de maand tot m'n grote paniek bloed! Ik belde m;n gynacoloog (is hier noprmaal) die ik gelukkig dag en nacht mocht bellen. Dit is in totaal 3x gebeurd en 3x om 4 uur s nachts gek he? De 1ste keer zijn we supersnel naar de kliniek gegaan waar naar het hartje werd geluisterd. De volgende dag een echo en het was een verkleving. De 2de keer hetzelfde maar toen moest ik blijven een paar dagen platliggen de 3de keer hetzelfde maar toen werd m'n jochie met een keizersnede gehaald, 2520gr   met 35w. Gelukkig alles ok.
Nu ben ik trotse mama van 2 jongetjes. Druk druk druk maar o zo leuk! Over een maand moet ik weer 7mnd werken. Het kriebelt naar een derde! Op zich wil ik even een beetje rust(ha ha hoe?) maar ik word wel 36 volgende maand....

Terug
Bovenaan