Dank jullie wel allemaal!!
Het is ook soms zo'n gepuzzel he.. Ik heb gisteren in ieder geval ook vast bambix gehaald en wil dit nu tussen de middag gaan geven ipv brood. Tijs krijgt brood echt nog niet weg maar ik dacht dan kan hij natuurlijk ook lekker pap eten.
Ik ga in ieder geval het fruit over 2x verdelen en dan rond 14.30 uur misschien nog een beetje melk erbij doen? Even kijken hoe dit gaat werken vandaag.
Ik hoop dat hij dan in ieder geval minder VOL gaat zitten....arm manneke..
Heb ik nog een vraagje....schuimt bij jullie de opvolgmelk ook zo erg?
Of komt dat omdat ik ook nog steeds johannesbroodpitmeel er door heen doe???
Ik heb namelijk het idee dat Tijs daarom ook steeds moet boeren omdat er veel schuim op de melk zit. Ik laat de melk wel altijd even staan maar toch???
groetjes Danielle mv Tijs 7 maanden (wat gaat het toch snel...)
Het is ook soms zo'n gepuzzel he.. Ik heb gisteren in ieder geval ook vast bambix gehaald en wil dit nu tussen de middag gaan geven ipv brood. Tijs krijgt brood echt nog niet weg maar ik dacht dan kan hij natuurlijk ook lekker pap eten.
Ik ga in ieder geval het fruit over 2x verdelen en dan rond 14.30 uur misschien nog een beetje melk erbij doen? Even kijken hoe dit gaat werken vandaag.
Ik hoop dat hij dan in ieder geval minder VOL gaat zitten....arm manneke..
Heb ik nog een vraagje....schuimt bij jullie de opvolgmelk ook zo erg?
Of komt dat omdat ik ook nog steeds johannesbroodpitmeel er door heen doe???
Ik heb namelijk het idee dat Tijs daarom ook steeds moet boeren omdat er veel schuim op de melk zit. Ik laat de melk wel altijd even staan maar toch???
groetjes Danielle mv Tijs 7 maanden (wat gaat het toch snel...)