wanneer aan oudere kids vertellen??

Heel erg bedankt voor jullie reacties, al ben ik er nog niet echt over uit wat ik moet doen, ik wacht in ieder geval nog even tot de eerste echo, met 9 weken. vind het nu veel moeilijker dan toen de oudste grote broer ging worden, hij was toen natuurlijk ook veel jonger en begreep er niet zoveel van. nu ze zo groot zijn voelt het bijna als liegen dat ik het niet vertel.
vanmorgen zei ik tegen de oudste dat ik vanaf nu niet meer rook, en toen zei hij, dan zorg ik er wel voor dat je niet te dik wordt OK?! toen dacht ik dus, je moest eens weten!

Ik denk trouwens dat ook al krijg je een miskraam dat het wel fijn is dat er een aantal mensen in je directe omgeving weten dat je zwanger was, en ik denk ook dat oudere kids zoals die van mij goed merken dat er iets aan de hand is.

nog even geduld dan maar.

groetjes
 
hallo als het goed ik ben ik 5 weken zwanger ik weet het nog niet zeker moet nog een test doen maar zit wel te denken hoe vertel ik het men zoon hij is 10 jaar en wil geen broertje of zusje erg he men moeder en schoonouders zullen ook niet blij zijn helaas kan ik men pa niet om raad vragen die is twee jaar geleden overleden men man weet het oke we zijn er niet echt blij mee maar is zeker welkom heb net men babyuitzet pas verkocht omdat we zo iets hadden van nu niet meer leeftijd is te groot verschil en ook dat onze zoon kleinfeltersyndroom adhd en auitisme heeft bang dat de tweede het ook krijgt is nu soms al moeilijk genoeg maar aan de andere kant is het wel heel leuk weer een kleintje ene kant wil ik het wel maar aan de andere kant niet maar ik wil wel als het zo is men zoon bij alles betrekken dat hij niet het gevoel krijgt dat ik geen tijd voor hem heg ik zal mee gaan naar zijn sporten en met hem blijven voetballen gelukig hebben we ook hulp aan huis met hem mischien kijk ik veel te veel zwart ik zal woensdag een test halen en wie weet liefs van mariejan
 
Terug
Bovenaan