Wanneer afspraak maken bij verloskundige?

Vroeg me dit ook af.
Belde de huisarts en de assistente gaf aan dat het de bedoeling was om direct met de VK contact op te nemen. Maar ja, heb geen idee bij wie. Bel maar de dichtstbijzijnde praktijk. Denk deze week te bellen, is alleen wat lastig, zit in een kantoortuin en werk 5 dagen, dus moet speciaal een plekje zoeken.    Is toch niet de bedoeling dat iedereen mee luistert....

Toen ik bij de eerste de dokter belde vroeg de assistente nog net niet waarom ik belde. Zat echt met m'n mond vol tanden. Ga de verloskundige maar bellen! Waar die dan zit mag je inderdaad zelf uitzoeken. Ja, dat zijn leuke gesprekken. Toen maar het telefoonboek gepakt. De verloskundige feliciteerde me in ieder geval wel!!!!

Succes met het zoeken van een verloskundige. Groetjes,

Monique

Wat is het toch overal anders!

Toen ik zwanger was van ons zoontje, had ik dus wel eerst een afspraak bij de ha. Dat is bij onze praktijk de gewone gang van zaken. Daar werd ik over het een en ander geïnformeerd en kreeg wat folders mee en een lijst met de verloskundigen in de buurt. Ik vond dat in elk geval wel prettig. Nu feliciteerde de assistente mij als eerste. Ze leggen het vast, voor het geval ik medicijnen nodig heb. Daarna vertelde ze vriendelijk dat ik nu niet bij de ha hoefde te komen, maar rechtstreeks de vk kon bellen.

Groetjes,
Leeuwtje

Zo kan het dus ook! Daar krijg je tenminste een warm gevoel van en het is inderdaad handig dat ze op de hoogte zijn. Gelukkig zijn er huisartsen die dat inzien en hier tijd voor maken.

Groetjes!!!

Werd wel gefeliciteerd door de assistente en kon een lijst met folders ophalen. Dus waren zeker wel vriendelijk. Mocht ook wel een gesprek met HA, maar was niet persee nodig. Nu, dat hoeft voor mij dan ook niet, kom al bijna nooit bij de HA. Zijn (hebben een duo praktijk) wel erg aardig, maar ja, ken ze ook niet echt.

Heb wel een afspraak nu voor 4 januari met VK (10 wkn dan). Voor echo moet ik een aparte afspraak maken, wel jammer, want is weer een extra afspraak, liever alles in 1 keer (misschien ben ik wel erg gemakkelijk ??)

Terug
Bovenaan