wanneer alles klaar??

Even een vraagje, wanneer gaan jullie echt alles klaarmaken?
Bedje opmaken, box neerzetten, kinderwagen neerzetten e.d.
Ik heb echt zin om dit al te gaan doen maar denk dat het nog een beetje vroeg is.

xx natascha (33w1d)

Ik heb alles al zover klaar. De kleertjes ben ik nu langzaam aan aan het wassen. Die liggen toch in de kast dus dat kan allemaal geen kwaat.

Het bedje heb ik al een tijdje geleden helemaal opgemaakt. Er ligt een schoon lakensetje in de kast samen met de schone dekentjes. Dat is toch het eerste wat de kraamverzorgende doet wanneer ze in huis komt: het bedje afhalen en volgens haar regels opmaken.

De box heb ik ook al lekker neergezet. In de laatste week voor de bevalling was ik het boxkleed pas uit. Aangezien ik toch in het ziekenhuis beval heb je ook wel kans dat ik het mijn moeder laat doen. Als ik dan thuis kom is het ook allemaal schoon.

Verder hoef ik nog maar een paar kleine dingen te halen en dan ben ik wel een heel eind. Maar om toch lekker bezig te blijven doe ik het allemaal stukje bij beetje.

Ik zou zeggen: Ga lekker van start en laat je niet weerhouden. Geniet er gewoon van.

Claudia

Ik heb ook alles klaar staan een beetje in het kader van mocht die kleine eerder moeten komen dan ben ik er klaar voor (in 't kader van t bloeddruk en eiwit verhaal).
Ik wil vanaf morgen beginnen met wassen, dan begint officieel mijn zwangerschapsverlof en inderdaad als het in de kast ligt blijft het toch wel schoon.

Groetjes,
Anne

Wij hebben gister de box neergezet, met kleedje en wippertje erin. De katten vinden het in ieder geval geweldig! Voor ons is het echt zo iets van dat het nu echt begint te worden, en het staat ook zo gezellig. Dat kleedje was ik inderdaad later wel weer uit.

Het matras heb ik helaas nog niet binnen, anders zou die ook al opgemaakt in het bedje liggen, maar voor de rest... Alleen het lijntje voor de kaartjes hangt nog niet hihihi. Ben denk ook een beetje enthousiast geloof ik, maar  nu gaat t allemaal nog lekker flexibel(min of meer dan he), en straks misschien niet meer.

Ook ik zou zeggen, lekker beginnen met tuttelen!!!

gr. Peet
(34+4)

hoi

ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de 1e 2 kids de boel al lang klaar had.
nu moet ik nog redelijk wat doen.
ben druk met wassen bezig maar schiet nog niet echt op naar mijn idee.
de box komt er pas in wanneer ik bijna op het eind ben! heerlijk nog even wat meer ruimte in de kamer voor de andere 2 meiden. (hij is er nog maar een paar weken uit namelijk!)
ach ik denk dat het bij een derde allemaal wat soepeler wordt, vind het wel weer heerlijk straks die spulletjes van de kleine in de kamer maar voor nu vind ik het wel even prima zo..

liefs Jenny (34 weken)

Hoi!

Ik moet nog beginnen met kleertje uitwassen. Het bedje is al wel opgemaakt. De kinderwagen bouw ik op het laatste moment om. Ik vind het handig dat Dean nog in de gewone wagen dit, die is namelijk wat makkelijker te besturen dan de buggy. De box staat nog op zolder en komt pas beneden als we Dean z'n verjaardag hebben gevierd (05-10). Ik ben 09-10 uitgerekend, maar geloof niet dat ze eerder komt. En anders kan mijn man de box zo in elkaar zetten. Heerlijk nog even de ruimte, de huiskamer is al niet zo groot.

Groetjes,
Nelly.

Als we de meubels half september eindelijk geleverd krijgen gaan we die neerzetten en zal ik meteen alle beddegoed wassen, de kleertjes wassen etc zodat het bedje opgemaakt kan worden en de kast/commode ingeruimd.
Als het met week 37 klaarstaat geeft dat een goed gevoel. Je weet maar nooit hoe vroeg de kleine hummel komt he?

Liefs, Billie
33w4d

Hoi hoi,

Ik hoe niet meer zoveel in huis te halen, maar moet nog wel heel wat dingetjes doen/regelen voordat de kleine zich aandient. Box moet nog uit de opslag gehaald worden. Ik moet nog heel wat wassen en de kinderwagen ombouwen. De traktaties voor de oudere kids moet ik nog bedenken en maken, het geboortekaartje moet ik nog afmaken en met een drukker regelen. Enveloppen regelen en schrijven, adressenbestand up-to-date maken, wieg en bedje opmaken, ophoogpoten regelen, het bed ophogen en ziekenhuistas klaarzetten... ik zou er bijna zenuwachtig van worden!!!! De vorige keren had ik het volgens mij allemaal wel al klaar voordat mijn verlof inging, nu dus niet. Het heeft ook wel een beetje te maken met de zomerperiode die altijd sneller gaat dan je denkt! Ineens is het alweer bijna september...

Ik wil de box eigenlijk zo laat mogelijk pas in de woonkamer zetten, maar de rest wil ik toch in de komende twee weken doen... anders krijg ik echt stress.

Succes allemaal!

Groetjes, Michele (34+3 van de 3e)

Terug
Bovenaan