Bij mij sloeg de paniek 2 weken terug toe. Ik had nog niet alles gekocht en maakte me wel zorgen. Dus alles gekocht meteen gewassen en kleertjes etc liggen nu dus gewassen in de kast ben zelfs al bezig met een ZH tas aan het voorbereiden. Het zal maar eerder komen........Vind toch nog steeds dat ik laat ben met dingen. Had gedacht dat ik het toch wel eerder klaar zou hebben.
De kinderwagen staat al in elkaar op zijn plekje in de keuken/computerhoek. Welliswaar afgedekt met het plastic waar het in verpakt zat. Daar heb ik boven toch ook niet echt ruimte voor. Dus toen ie geleverd was meteen maar in elkaar laten staan nadat we hem hadden uitgeprobeerd. Leuk hoor met je kinderwagen een rondje door het huis.
Het bedje opmaken heb ik nog niet gedaan maar dat kan zo gebeurt zijn. En het schijnt dat sommige kraamzorgen het er toch afhalen om te kijken of het wel goed is gedaan.
Nou ja verder nog genoeg te doen.
Succes allemaal.
Groetjes Belle
De kinderwagen staat al in elkaar op zijn plekje in de keuken/computerhoek. Welliswaar afgedekt met het plastic waar het in verpakt zat. Daar heb ik boven toch ook niet echt ruimte voor. Dus toen ie geleverd was meteen maar in elkaar laten staan nadat we hem hadden uitgeprobeerd. Leuk hoor met je kinderwagen een rondje door het huis.
Het bedje opmaken heb ik nog niet gedaan maar dat kan zo gebeurt zijn. En het schijnt dat sommige kraamzorgen het er toch afhalen om te kijken of het wel goed is gedaan.
Nou ja verder nog genoeg te doen.
Succes allemaal.
Groetjes Belle