wanneer alles klaar??

Bij mij sloeg de paniek 2 weken terug toe. Ik had nog niet alles gekocht en maakte me wel zorgen. Dus alles gekocht meteen gewassen en kleertjes etc liggen nu dus gewassen in de kast ben zelfs al bezig met een ZH tas aan het voorbereiden. Het zal maar eerder komen........Vind toch nog steeds dat ik laat ben met dingen. Had gedacht dat ik het toch wel eerder klaar zou hebben.
De kinderwagen staat al in elkaar op zijn plekje in de keuken/computerhoek. Welliswaar afgedekt met het plastic waar het in verpakt zat. Daar heb ik boven toch ook niet echt ruimte voor. Dus toen ie geleverd was meteen maar in elkaar laten staan nadat we hem hadden uitgeprobeerd. Leuk hoor met je kinderwagen een rondje door het huis.
Het bedje opmaken heb ik nog niet gedaan maar dat kan zo gebeurt zijn. En het schijnt dat sommige kraamzorgen het er toch afhalen om te kijken of het wel goed is gedaan.

Nou ja verder nog genoeg te doen.

Succes allemaal.

Groetjes Belle

Ik heb vorige week ineens de riedel gekregen en ben meteen begonnen met het wassen van de babyspullen. Dus de kleertjes ruiken lekker fris en de hydrofiel luiers liggen al in keurig gestreken stapeltjes in de kast. Ik heb nog wat nieuwe kleertjes gekocht, evenals pampers, lotiondoekjes ( Kruidvat heeft nu leuke aanbiedingen!) zwitsalvoorraadje, bepanthenzalf. Moet alleen nog een nieuwe thermometer kopen.
Het ledikantje is opgemaakt en de kinderwagen van zolder gehaald en gesopt.
Moet de maxicosi nog even opfrissen.
Vandaag kregen we via de mail een proefdruk van het geboortekaartje. Dit ziet er ook goed uit. Zal dus binnenkort de enveloppen even ophalen. We zijn van plan om etiketten met de adressen uit te draaien, moet nu alleen de adressen nog even op de computer zetten.
Ik was gisteren even bij Babyplanet om te kijken naar zo'n zitje dat je aan je kinderwagen vast kunt maken. Zijn nog redelijk prijzig, 129 euro. Voor een paar tientjes meer hebben we ook een tandembuggy die heel makkelijk in te klappen is en dan zefs kleiner is dan onze speedi met stoeltje. Ben er dus nog niet helemaal over uit, maar manlief zal van de week ook nog even mee om te testrijden.
Ik moet nog een bed bij de uitleen bestellen, maar ben even in dubio wanneer ik hem in huis wil hebben. Zal eerst even informeren naar de 'levertijd'.
Tja, dan zijn we volgens mij al een heel eind. Het geeft me wel enorm veel rust, vooral nu ik qua mobiliteit aan het inleveren ben.
Heerlijk, het idee er bijna klaar voor te zijn......

hier nog iemand die druk druk bezig is hihihi

heb weken geleden al alles gewassen en gestreken, maar heb weer wat in de machine zitten kan het niet laten om zonder iets in huis te komen we weten namelijk wat we klrijgen hihi..

alles ligt al netjes in de kasten, bedje is opgemaakt lijkt ook zo mooi en af..
maxi cosi staat klaar met de winter zak erin, luiers in geslagen ahha
z-h huis tas van de kleine is klaar en van me zelf bijna, onze dochter was 4w tevroeg dus heb al een voorgevoel dat deze ook tevroeg komt...
flesjes en spenen uitgekookt, voeding gehaald, box komt na me man's verjaardag 10-09
en de kinderwagen ook staat nu alleen maar in de weg en vind het zonde..

we moeten alleen nog lijstjes ophangen en de rolgordijnen verder zijn we klaar
onze dochter vind het allemaal super leuk is ook niet uit de kamertje weg te slaan..

liefs mama van 1
33w en 5d

Kreeg het ook zo'n 2 weken geleden op m'n heupen; alles moest schoon/ opgeruimd etc... Deze week begonnen met kleertjes wassen. Nu alleen nog strijken en in de kast. Op wat inimini dingetjes is het kamertje klaar.
Heerlijk gevoel om zo mijn verlof in te gaan.
Ook wel gek dat straks alles klaar is en je alleen nog maar kunt wachten op het moment dat die kleine ukkepuk zich aan gaat dienen....

Gr Theolien

Ik moet nog bijna alles! Ben net verhuisd, de meubeltjes staan nog  bij mijn ouders in Brabant, en ik mis nog wel wat praktische dingen als een aankleedkussen en een emmer voor luiers. Maar goed, ik heb veel kleertjes (gekregen van een vriendin) en een badje enzo, dus als het bedje er is redden we het verder wel. Ga als eerste straks een ziekenhuistas maken, en volgende week naar de winkel voor alles wat verder op het lijstje van de kraamzorg stond. Ach, wel zo voordelig: door de verhuizing kan ik in ieder geval niet allerlei onzinnige dingen gaan lopen aanschaffen, daar was en is het gewoon nog iets te druk voor! Ik wil wel heel graag nog een draagdoek, maar ik geloof dat die goed zelf te maken zijn.

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Terug
Bovenaan